مثلث خطرناک در باشگاه پرسپولیس

b_150_100_16777215_00_images_stories_Fotball_Iran_reza_haghighi.jpgهافبک تیم فوتبال پرسپولیس حضور در پست هافبک دفاعی را علت اصلی خشونتش می‌داند.

به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از تسنیم، رضا حقیقی در مورد پیروزی پرسپولیس مقابل تراکتورسازی گفت: برخلاف اینکه همیشه بازی‌های اول لیگ خوب از آب در نمی‌آید این بازی بسیار خوب بود و 3 امتیاز را هم گرفتیم. در هر دو نیمه موقعیت گلزنی داشتیم و فکر می‌کنم تراکتورسازی هیچ موقعیتی روی دروازه ما ایجاد نکرد.

هافبک پرسپولیس اضافه کرد: اینکه تیمی مثل تراکتورسازی با آن همه مهره موقعیتی روی دروازه ما ایجاد نمی‌کند نشان از این دارد که کار تیمی ما خوب بوده است. فقط اگر در زدن ضربات آخر دقت می‌کردیم با نتیجه بهتری تراکتورسازی را شکست می‌دادیم.

وی با اشاره به آمادگی بازیکنان پرسپولیس در این مسابقه اظهار داشت: فکر می‌کنم تنها تیمی بودیم که دو ماه قبل از شروع مسابقات تمریناتمان را شروع کردیم و ثمره این مسئله را هم در ادامه لیگ خواهیم دید. مطمئنا شرایطمان رو‌به‌روز بهتر می‌شود و به ثبات تاکتیکی می‌رسیم.

حقیقی درباره بازی کردنش کنار دهنوی تاکید کرد: قاسم بازیکن بسیار خوبی است و فکر می‌کنم مثلث من، نوری و دهنوی مثلث بسیار خطرناکی شود و به کمک پرسپولیس بیاید.

این بازیکن ضمن اشاره به این مسئله که پرسپولیس در هفته دوم مقابل ذوب‌آهن بازی سختی در پیش رو خواهد داشت گفت:‌ ذوب‌آهن استحقاق شکست مقابل استقلال خوزستان را نداشت. من فیلم آن بازی را دیدم آنها تا دقیقه 75 4،5 موقعیت مسلم گلزنی داشتند اما نمی‌دانم چه شد که بازنده میدان شدند. شاید گرمای هوای اهواز روی آنها تاثیر گذاشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا نسبت به دیگر بازیکنان پرسپولیس خشن بازی می‌کند، گفت: پست من طوری است که باید بجنگم و این مسئله باعث می‌شود خشونت من به چشم بیاید. وقتی هم کارت می‌گیرم این موضوع بیشتر نمود پیدا می‌کند.

 

حقیقی  در مورد اینکه چرا در این فصل شماره 9 سرخپوشان را به تن می‌کند، تاکید کرد: من در فجر شماره 9 می‌پوشیدم و خاطرات خوبی هم از آن روزها دارم به خاطر همین شماره 9 پرسپولیس را می‌پوشم.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن