نخستين شکست استقلال در ليگ سيزدهم

b_150_100_16777215_00_images_stories_Fotball_Iran_esteghlal_logo.pngتيم فوتبال استقلال در اولين ديدار خانگي‌ خود در ليگ سيزدهم برابر سپاهان شکست خورد.

به گزارش "همدان فوتبال"، ديدار دو تيم فوتبال استقلال و سپاهان از ساعت 22 و 20 دقيقه( با 5 دقيقه تاخير) در ورزشگاه آزادي و در حضور 65هزار تماشاگر( طبق اعلام بلندگوي ورزشگاه) برگزار شد که  بازي با نتيجه دو بر يک به سود سپاهان به پايان رسيد.

آرش افشين در ثانيه 73 دروازه استقلال را با يک ضربه فني از درون محوطه جريمه باز کرد. روي اين گل خسرو حيدري مدافع ملي پوش استقلال اشتباه کرد و توپ را در نزديکي محوطه جريمه به حاج صفي لو داد تا موقعيت گلزني براي سپاهان فراهم شود.

در دقيقه 54 هادي عقيلي از روي نقطه پنالتي گل دوم سپاهان را به ثمر رساند. بازيکنان استقلال معتقد بودند که خطاي پنالتي بي‌مورد به سود سپاهان اعلام شده بود.

امير حسين صادقي در دقيقه 78 با يک ضربه سر گل اول استقلال را به ثمر رساند.

محمد قاضي در دقيقه 23 يک شوت زيبا و محکم به سمت دروازه سپاهان زد که توپ به تير دروازه خورد و به اوت رفت. در دقيقه 44 نيز اميد ابراهيمي يک ضربه کاشته زد که توپ او نيز به تيرک دروازه استقلال خورد.

محمد قاضي در دقيقه 62 در موقعيت تک به تک با رحمان احمدي؛ دروازه‌بان سپاهان قرار گرفت که ضربه فني او با اختلاف چند سانتي‌متر از کنار تيرک عمودي دروازه سپاهان به اوت رفت.

در دقيقه 91 مهدي نظري در موقعيت تک به تک يک فرصت بسيار خوب را از دست داد.

عليرضا فغاني داور مسابقه به فرهاد مجيدي و اميرحسين صادقي از استقلال و محمد غلامي و اروين بولکو از سپاهان کارت زرد نشان داد.

فغاني در اين ديدار قضاوت خوبي نداشت و بارها در ميدان با بازيکنان صحبت مي‌کرد. پنالتي هم که براي سپاهان گرفت بسيار مشکوک بود. تصميم‌هاي داور بسيار بحث‌برانگيز بود و باعث عصبانيت تماشاگران استقلال شد. در برخي‌ صحنه‌ها نيز امير قلعه‌نويي سرمربي استقلال نيز به تصميم‌هاي داور معترض بود.

هر دو تيم در هفته اول برابر حريفان‌ خود به پيروزي رسيده بودند. استقلال در تبريز تيم گسترش فولاد را شکست داد و سپاهان نيز در خانه مقابل فولاد خوزستان به پيروزي رسيد. استقلال قهرمان ليگ گذشته بود و سپاهان قهرمان جام حذفي است. به همين دليل اين بازي را سوپر جام غير رسمي فوتبال ايران ناميده شد. به اين ترتيب سپاهان برنده سوپر جام غير رسمي شد.

ترکيب استقلال:

سيد مهدي رحمتي، پژمان منتظري ، امير حسين صادقي، حنيف عمران زاده( از دقيقه 73 محمد مهدي‌ نظري)، آندرانيک تيموريان، محمد قاضي، سياوش اکبرپور( از دقيقه 87 عليرضا نيکبخت واحدي)، خسرو حيدري، جواد نکونام، پژمان نوري و فرهاد مجيدي( از دقيقه 61 فردين عابديني)

سرمربي: امير قلعه‌نويي

ترکيب سپاهان:

رحمان احمدي،هادي عقيلي،احسان حاج صفي،اميد ابراهيمي، مجتبي جباري، حسين پاپي( از دقيقه 70 محسن ايران‌نژاد)، علي حمودي، شجاع خليل زاده،آرش افشين( از دقيقه 82 رادومير جالوويچ)، اروين بولکو و محمد غلامي( از دقيقه 67 امين جهان‌عاليان)

 

سرمربي: زلاتکو کرانچار

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن