هر وقت من رفتم جباري به استقلال برگردد

b_150_100_16777215_00_images_stories_Fotball_Iran_fatolah_zade.jpgمديرعامل باشگاه استقلال گفت: اگر به پدر جباري توهين شده پس چرا او يک سال در استقلال ماند اما هر وقت من رفتم او به اين جا برمي‌گردد .

به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از راه دانشجو، علي فتح‌الله‌زاده پس از پايان مراسم رونمايي از کادر هواداري باشگاه استقلال در خصوص برنامه اقتصادي اين باشگاه گفت: من آدمي نيستم که قول بدهم ولي زير آن بزنم قبلاً گفته بودم سه سال استقلال را به من بدهيد تا تيم را به لحاظ مالي به خودکفايي برسانم من نگفتم که من را سه سال مديرعامل کنيد منظور من اين بود که مجمع را در اختيار من بگذاريد. استقلال و پرسپوليس يک بنگاه اقتصادي بزرگي هستند که مي‌شود از آن بهره‌برداري کرد.

وي افزود: کمپ استقلال را راه‌اندازي کرده‌ام که قيمتش آن زمان 20 ميليارد تومان بوده است اما حالا 140 ميليارد مي‌ارزد شما تصور کنيد اين رقم را خوابانده‌ايم و اگر من تصميم گيرنده بودم کمپ را مي‌فروختم و از سودش يک استاديوم مي‌ساختم که داراي امکانات کاملي باشد با بقيه پول آن هم شهرک‌سازي مي‌کردم.

مديرعامل باشگاه استقلال در خصوص صحبت‌هاي رحمتي که گفته بود به وزارت ورزش باختيم نه سپاهان گفت: نبايد اين حرفها زده شود قاطعانه مي‌گويم که عباسي خيلي به ما کمک کرد و فقط به خاطر تحريم‌ها و پولهايي که به وزارت نرسيد دچار مشکل شديم اما اميدوارم با روي کار آمدن دولت جديد مشکلات برطرف شود.

وي تأکيد کرد: چطور سپاهان مي‌تواند پول بگيرد ولي ما نگيريم؟

حق استقلال و پرسپوليس است که پول بگيرند اگر هزينه پخش تلويزيوني را به ما بدهند مشکلات ما حل مي‌شود وقتي اين هزينه‌ها پرداخت نمي‌شود يعني ما هم به دولت کمک مي‌کنيم اين حرف چيزي نيست که فردا آن را از طريق طنز نقد کنند چون جدي مطرح کردم اما صدا و سيما هم مقصر نيست چون آنها از مجلس پول مي‌گيرند.

وي در خصوص اظهارنظر جباري مبني بر اينکه تا فتح‌الله‌زاده باشد به استقلال برنمي‌گردم گفت: مگر کسي گفته جباري به استقلال بيايد؟ هر وقت من رفتم او به استقلال برگردد.

خبرنگاري پرسيد: روزنامه شما عليه جباري هر روز مصاحبه مي‌زند که فتح‌الله‌زاده گفت ما نمي‌زنيم اين حرف هواداران است شما روزنامه‌هايي را ببينيد که جباري‌نامه شده‌اند جباري يک بازيکن در سطح تيموريان و رحمتي است اما ما از لحاظ رفتاري با او به مشکل خورده‌ايم و او را رد کرديم.

مديرعامل استقلال در خصوص اتفاقات رخ داده در آن جلسه معروف گفت: من که جباري نيستم اين حرف‌ها را بزنم گفتن اين صحبتها افتخار نيست ولي سؤال من اين است اگر به پدر او توهين شد چرا يک سال در استقلال ماند؟ پس معلوم است که توهين به او نشده است.

فتح‌الله‌زاده در خصوص شعارهاي تماشاگران عليه فغاني گفت: اين حرکت کار خوبي نبود ولي داور هم بايد ياد بگيرد که درست برخورد کند فکر مي‌کنم قضاوت اين مسابقه در حد محلات هم نبود و حتي يک پنالتي براي سپاهان نگرفت و آن پنالتي هم که گرفت درست نبود.

 

وي تأکيد کرد: ما صد در صد به داوري باختيم اين را من نمي‌گويم بلکه همه مي‌گويند البته او از جمله داوراني است که زحمت کشيده و عمدي در کارش نبود اما ما هم مثل بعضي‌ها نيستيم که به خاطر يک پنالتي آسمان و زمين را به هم بدوزند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن