شاید هر صد سال یک بار بشود اینگونه گل زد !

b_150_100_16777215_00_images_stories_Fotball_Iran_khosro-heidary.jpgخسرو حیدری، هافبک ملی‌پوش استقلال که امروز هم خوش‌شانس بود و هم بدشانس، زمینه‌ی پیروزی استقلال را فرآهم کرد و به عنوان بهترین بازیکن میدان شناخته شد.

به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از گل، حیدری پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل بوریرام در جمع خبرنگاران گفت :

پیروزی برابر بوریرام؛ برای ستاره‌ی آبی‌پوشان چه طعمی داشت ؟ صعود را گارانتی کردی ؟

خدا را شکر که بردیم و یک گل زدیم، البته این برد گارانتی خوبی نیست، با توجه به شرایط آب و هوایی بازی سختی در تایلند داریم. همه فکر می‌کردند این تیم ضعیف است اما آنها در بیشتر دقایق بازی بهتر از ما بودند و این می‌توان درسی برای ما شود.

تیم ملی ایران=استقلال تهران؛ پس دیگر باید قهرمان آسیا شوید نه ؟

ما بازیکنان خوبی داریم، شاید از نظر بدنی به آمادگی صد در صد نرسیده‌ایم، مقابل بوریرام هم چند بازیکن مثل آندرانیک را نداشتیم، او می‌توانست به ما خیلی کمک کند، در بازی برگشت  تیموریان می‌رسد.

شرقی‌ها خوب پاسکاری می‌ کنند اما ما نباید در بازی برگشت اسیر پاسکاری آنها شویم.

گل‌زنی با خوش‌شانسی؛ باورت می‌شد گل شود ؟

شاید هر صد سال یک بار بشود اینگونه گل زد، من می‌خواستم سانتر کنم که توپ گل شد البته خیلی دوست داشتم که در این بازی گلزنی کنم.

غیبت جباری؛ استقلال را آزار می‌دهد ؟

 

مجتبی بازیکن بزرگی است اما اکنون او با ما نیست. بازیکنان ما خسته نبودند ولی بیک‌زاده و ساموئل تمرین زیادی با هم نداشتند و از نظر بدنی عقب‌تر از سایر بازیکنان بودند. ما اگر می‌خواهیم صعود کنیم باید بهتر بازی کنیم و در تایلند بازی خوبی ارائه بدهیم.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن