پرسپوليس با پيروزي بر داماش به رده‌دوم رسيد

b_150_100_16777215_00_images_stories_Fotball_Iran_perspolis_logo.jpgتيم فوتبال پرسپوليس با شکست داماش گيلان به رده دوم جدول صعود کرد.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، آخرين ديدار امروز از هفته سيزدهم ليگ برتر از ساعت 18 بين دو تيم پرسپوليس و داماش گيلان در ورزشگاه آزادي آغاز شد که بازي با نتيجه 2 بر صفر به سود پرسپوليس به پايان رسيد.

 

در دقيقه 45+1 ضربه کاشته مهرداد کفشگري با برخورد به بازيکن داماش گيلان وارد دروازه داماش شد تا سرخپوشان در نيمه اول با برتري به رختکن بروند.


در دقيقه 82 حميد علي‌عسگر با يک ضربه کاشته ديگر از پشت محوطه جريمه به زيبايي گل دوم پرسپوليس را به ثمر رساند.


با اين برد پرسپوليس 24 امتيازي شد و از رده پنجم به رده دوم صعود کرد و جاي سپاهان را گرفت. سرخپوشان فقط دو امتياز با فولاد صدرنشين فاصله دارند.


داماش گيلان هم با 14 امتياز در رده يازدهم باقي ماندند.


سيدمهدي سيدصالحي در دقيقه 30 با يک ضربه سر گلزني کرد که اين گل در موقعيت آفسايد به ثمر رسيد.


شاهين حاج‌بابايي به محمد مختاري و روح‌الله سيف‌اللهي و آبشک از داماش گيلان و مهرداد کفشگري از پرسپوليس کارت زرد نشان داد.


در دقيقه 74 مهرداد کفشگري با دريافت کارت زرد دوم از پرسپوليس اخراج شد.


در دقيقه 83 محمد مختاري با دريافت کارت زرد دوم از داماش گيلان اخراج شد.


انگار اخراج کفشگري براي پرسپوليس خوش يمن است زيرا در يک بازي ديگر هم که کفشگري اخراج شد بازهم پرسپوليس 10 نفره به برتري رسيد.


آخرين ديدار هفته سيزدهم فردا بين دو تيم نفت تهران و استقلال در ورزشگاه تختي برگزار مي‌شود.


ترکيب پرسپوليس:

نيلسون، سيدجلال حسيني، ميثم حسيني، حميد علي‌عسگري، رضا حقيقي، پيام صادقيان( از دقيقه 68 اميد عاليشاه)، رضا نورمحمدي، محمد نوري، مهرداد کفشگري، هادي نوروزي( از دقيقه 78 قاسم دهنوي) و سيدمهدي سيدصالحي( 90- محمدرضا خلعتبري)

سرمربي: علي دايي


ترکيب داماش گيلان:

ميلاد فراهاني، عليرضا نظيف‌کار، محمد مختاري، هادي محمدي( از دقيقه 74 رضا کاردوست)، ابوذر رحيمي، روح‌الله سيف‌اللهي، ابوالفضل حاجي‌زاده، محمدرضا مهدوي، محمد آبشک، سعيد قدمي( از دقيقه 63 رسول سروش‌نيا) و امين متوسل‌زاده( از دقيقه 54 مسعود حسن‌زاده)

سرمربي: افشين ناظمي

 

 


اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن