پاس همدان در اندیشه آتش زدن حفاری اهواز

b_150_100_16777215_00_images_36411.jpgمسابقات لیگ دسته دوم باشگاه‌های ایران از امروز یکشنبه 29 تیر رسماً آغاز خواهد شد، تا پنج هفته پرهیاهو پساکرونایی را در این لیگ شاهد باشیم.
پاس همدان یکی از دو نماینده استان بعد از حدود 130 روز به میدان خواهد رفت و بعد از شکست ناباورانه برابر نفت امیدیه عزم خود را جزم کردند تا بتوانند بهترین نتایج را در هفته‌های پیش رو بگیرند.
شاگردان علی قربانی که در این 130 روز تعطیلی لیگ انواع و اقسام حواشی را به خود دیدند اما تمرینات منظمی را پشت سر گذاشتند اما مثبت شدن 7 بازیکن این تیم به کرونا شرایط را برای ادامه کار و رسیدن به شرایط ایدال سخت کرده است.
*تغییرات در مدیریت و فراموش شدن اختلافات
به تازگی متولیان ورزش همدان تصمیم به انتخاب مدیرعامل جدید برای سبزپوشان همدانی گرفته و امیرعظیمی که قبلا سابقه نشستن بر صندلی مدیریت این باشگاه را داشته مجدد دعوت به همکاری کردند.
عظیمی هم در ابتدا با پرداخت 15 درصدی و رساندن سقف 60 درصد مبالغ بازیکنان سعی در ایجاد آرامش در اردوی پاسی‌ها داشت و قبل از اعزام به اهواز این موضوع محقق شد.
کادرفنی و مدیرعامل جدید هم به تازگی با حضور صوفی رئیس هیئت فوتبال مسایل مورد اختلاف خود را حل کردند تا با فراموش شدن اختلافات در این پنج هفته همه دلسوزانه برای صعود تیم پاس تلاش کنند.
*کار سختی در اهواز داریم
سرمربی پاسی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سپهرغرب با اشاره به اینکه با شرایط سختی به اهواز سفر می‌کنیم گفت: متاسفانه در آخرین تست کرونایی سه بازیکن اصلی تیم مثبت شدند و دست ما برای این بازی حساس خالی شده است.
علی قربانی افزود: در نیم فصل به دلیل بدهی گذشته باشگاه از نقل و انتقالات محروم بودیم و این در ادامه کار به ما ضربه خواهد زد.
وی با بیان اینکه با همه این مشکلات برای صعود به لیگ یک هم قسم هستیم خاطرنشان کرد: حضور عظیمی مدیرعامل جدید می‌توان شرایط خوبی را به لحاظ فراهم شدن امکانات و پرداختی‌ها رقم بزند و حداقل در بیرون از زمین آرامش بیشتری داشته باشیم و تمرکزمان روی حریفان باشد.
*بازی‌های حساس و تاثیرگذار هفته بیست و دوم لیگ 2
در نخستین هفته پساکرونایی لیگ دسته دوم فوتبال ایران و از گروه دو هفت مسابقه برگزار خواهد شد که حساسیت این هفته به دلیل روبرو شدن تیم‌های مدعی بیشتر شده است.
تیم صدرنشین چوکا با سفر به ماهشهر باید برابر تیم شهرداری این تیم قرار بگیرد و به لحاظ جایگاه جدول و ماندن در کورس این بازی از اهمیت زیادی برای دو تیم برخوردار است.
مس شهر بابک در خانه از تیم قعرنشین بعثت کرمانشاه پذیرایی خواهد کرد، شهدای رزکان البرز و شهرداری بندرعباس به مصاف هم می‌روند، سردار که به تازگی به مرکز استان منتقل شده باید مقابل شهدای بابلسر به میدان برود.
در سایر بازی‌ها، ایرانجوان در گرمای بوشهر باید برابر شهرداری بم صف‌آرایی کند، دیدار نفتی این هفته بین دو تیم امیدیه و نفت و گاز گچساران برگزار می‌شود و در نهایت ملی حفاری اهواز از سبزپوشان همدانی میزبانی خواهد کرد.
به گزارش سپهرغرب درحال حاضر و قبل از لغو مسابقات لیگ دو، سبزپوشان پاس با کسب 36 امتیاز در رده دوم جدول گروه خود قرار دارند و در مقابل، تیم ملی حفاری اهواز با 24 امتیاز در جایگاه یازدهم جدول است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن