شهرداری همدان تیم قدرتمندی راروانه لیگ دسته دوم فوتبال کشورمی کند

b_150_100_16777215_00_images_n2983877-4627835.jpgمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: برنامه ریزی ها به نحوی است که یک تیم قدرتمند را روانه مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور کنیم.
مجید بیگم‌جانی با اشاره به شرایط تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار کرد: اردوی بسیار خوبی را پیش از فصل در دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار کردیم و به دلیل وجود زمین چمن مناسب، سالن ورزشی، سالن بدنسازی و خوابگاه مناسب یک اردوی با کیفیت سپری شد.
وی افزود: تنها مشکل ما به دلیل محدودیت‌ها و رفت و آمدهای کرونا عدم برگزاری مناسب دیدارهای تدارکاتی بود که به دنبال آنیم قبل از آغاز مسابقات چند دیدار تدارکاتی مناسب را برگزار کنیم.
مربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه دوران بدنسازی خوبی را داشتیم، گفت: هدف اصلی این است تا یک تیم قدرتمند و قابل احترام را روانه مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور کنیم و تا پایان مسابقات نیز برای کسب جواز حضور در لیگ دسته اول فوتبال کشور خواهیم جنگید.
بیگم‌جانی عنوان کرد: تمام تیم‌های حاضر در گروه ما تیم‌های قابل احترامی هستند و به اعتقاد بنده تیم ضعیف در لیگ دسته دوم فوتبال کشور وجود ندارد و همه تیم‌ها برای کسب امتیاز خواهند جنگید به همین دلیل از بازی نخست همه دیدارها حکم مرگ و زندگی را خواهد داشت و ما نیز در هر بازی به دنبال کسب حداکثر امتیازات خواهیم بود.
وی با اشاره به بازیکنان جذب شده در تیم فوتبال شهرداری همدان بیان کرد: شاکله اصلی بازیکنان تیم فوتبال شهرداری همدان را بازیکنان بومی تشکیل می‌دهند و تنها در چند پست بازیکن غیربومی جذب کرده‌ایم و اعتقاد داریم که فوتبالیست‌های همدان ظرفیت بسیار بالایی دارند.
مربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: تیم فوتبال شهرداری همدان در این فصل یک مجموعه همدل بوده که همه برای کسب موفقیت آن تلاش می‌کنند و از مدیریت، سرپرست، بازیکنان، پزشک و تدارکات و عوlامل اجرایی همه متحد و یکدل هستند.
بیگم‌جانی با درخواست از مدیران شهرداری گفت: انتظار بنده و تمامی عوامل تیم حمایت به موقع مسئولان است چرا که هر حرکت روحی، روانی و مالی فقط در زمان خود تأثیر گذار بوده و اگر به موقع انجام نپذیرد بی تأثیر خواهد بود و نوش دارویی پس از مرگ سهراب بیش نیست.
گفتنی است؛ تیم فوتبال شهرداری همدان در گروه الف لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد و این تیم در هفته نخست باید به بندرعباس سفر کند و با حریف هم‌نام خود شهرداری بندرعباس دیدار کند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن