رئیس هیئت فوتبال استان همدان: زیرساخت‌های فوتبال در شهرستان‌های استان همدان نیازمند توجه هستند

b_150_100_16777215_00_images_0xf44b65981bf2d5fe_0.jpgرئیس هیئت فوتبال استان همدان گفت: شهرستان‌های استان همدان در رشته فوتبال در فقر زیرساخت‌های ورزشی به سر می‌برند و نیازمند توجه ویژه دستگاه ورزش هستند.
عباس صوفی در نشست با مدیرکل ورزش و حوانان استان همدان با بیان اینکه ما در زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان‌ها نتوانستیم کاری انجام دهیم، اظهار داشت: امکانات و زمین مناسبی در شهرستان‌های استان همدان وجود ندارد و اگر در هر شهرستان ما یک چمن مصنوعی وجود داشت چندین برابر شهرستان‌های ما پویاتر می‌شدند.
وی افزود: این امیدواری را داریم ه با حضور مدیرکل ورزشی شاهد تغییرات گسترده در بحث زیرساخت رشته فوتبال در شهرستان‌های استان همدان باشیم و باید در بحث زیرساخت توجه و تلاش بیشتری صورت بگیرد.
رئیس هیئت فوتبال استان همدان با بیان اینکه هیئت فوتبال استان همدان بزرگ‌ترین هیئت ورزشی استان است، گفت: هیئت فوتبال استان همدان یکی از بی حاشیه‌ترین هیئت‌های ورزشی استان که هر ساله با برنامه‌ریزی دقیق و منظم طبق تقویم ورزشی تمام رویدادهای خود را جلو می‌برد.
صوفی خاطرنشان کرد: هرچند سال 99 به دلیل ویروس کرونا سال خوبی برای فوتبال استان نبود و این موضوع در تمام کشور هم کاملا محسوس بود و امیدواریم بتوانیم هرچه زودتر استارت برگزاری مسابقات فوتبال استان را برای معرفی نمایندگان کشوری بزنیم.
وی با بیان اینکه پایه اقتصاد استان ضعیف بوده که در بحث فوتبال تاثیر گذاشته است، بیان کرد: اگر می‌بینیم استان‌های مانند اصفهان، خوزستان، کرمان و چندین شهر دیگر در فوتبال حرف‌های زیادی بری گفتن دارند به دلیل پایه اقتصاد قوی و پول‌های دولتی است که به تیم‌های آنها تزریق می‌شود.
رئیس هیئت فوتبال استان همدان عنوان کرد: همه می‌گویند پاس را تهران بردند اما نمی‌گویند چرا تیم‌های مانند راه آهن و نفت تهران منحل شدند اگر حمایت دولتی پشت تیم‌ها وجود نداشته باشد به طور قطع در مدیریت آن دچار مشکل خواهند شد.
صوفی با بیان اینکه در همین دوران کرونا هم اقدامات مثبتی در هیئت فوتبال استان همدان صورت گرفت، گفت: تا پایان سال ما بیش از 7 دوره آموزشی را در حوزه فوتبال برگزار خواهیم کرد.
وی افزود: در بحث داوری هم امسال قدم‌های بسیار خوبی برداشته شد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن