تشویق تیم فوتبال شهرداری همدان توسط اعضای شورا

b_150_100_16777215_00_images_-57762.jpgنایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان از اهدای هدیه به تیم فوتبال شهرداری همدان برای تشویق و ایجاد انگیزه بالاتر این تیم خبر داد.
 ابراهیم مولوی در هفتادمین جلسه صحن شورای شهر افزود: در راستای تشویق بازیکنان، مربیان و کادر فنی تیم فوتبال شهرداری همدان مقرر شد به دلیل نتایج درخشان کسب شده این تیم توسط شورا مورد تشویق و تقدیر قرار گیرند .
مولوی اضافه کرد: با نظر مساعد همه اعضای شورای شهر مقرر شد که در بازی آینده تیم فوتبال شهرداری همدان با اهدای هدایایی از بازیکنان ،مربیان و کادر فنی ،مدیریتی و پشتیبانی این تیم تقدیر وقدردانی شود تا به امید خداوند متعال با روحیه بالاتر و بهتر ادامه مسابقات را با موفقیت بگذراند.
‏وی با بیان اینکه در سال جاری با عنایت به مساعدت و همکاری مجموعه مدیریت شهری تیم فوتبال شهرداری بایستی به لیگ دسته یک صعود کند یادآور شد: این تیم برندی برای شهر همدان بوده و امید جوانان نوجوانان همدانی بویژه در فوتبال محلات است.
وی با بیان اینکه تقویت تیم‌های ورزشی علاوه بر ایجاد نشاط در جامعه، از بزهکاری های متعدد اجتماعی جلوگیری می‌کند، اضافه کرد: در این راستا شورای شهر و شهرداری همدان به وظایف ذاتی و قانونی خود عمل کرده و با تقویت تیم فوتبال شهرداری و صعود آن به لیگ‌های بالاتر باعث ایجاد نشاط شهروندی و امید و انگیزه در جوانان و نوجوانان ورزشکار همدان شده است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن