رئیس هیئت فوتبال استان همدان مطرح کرد؛/ تیم فوتبال پاس هرچه سریع‌تر ساختارمند شود

b_150_100_16777215_00_images_Newsimg6356-ojrh.jpgرئیس هیئت فوتبال استان همدان گفت: تیم فوتبال پاس همدان لازم است هرچه سریع‌تر ساختارمند شود.
عباس صوفی صبح شنبه در نشست با خبرنگاران ورزشی با اشاره به موضوع تیم فوتبال پاس همدان اظهار داشت: باید همه کمک کنیم تا هرچه سریع‌تر تیم فوتبال پاس همدان ساختارمند شود تا شاهد کاهش مشکلات این تیم باشیم.
وی افزود: با اتحاد و همدلی و دور کردن حاشیه‌ها باید آرامش به تیم فوتبال پاس همدان بازگردد تا شاهد بازگشت روزهای خوب این تیم باشیم.
رئیس هیئت فوتبال استان همدان با بیان اینکه از لحاظ معنوی پاس متعلق به دستگاه ورزش استان همدان است، گفت: باتوجه به مشکلات اقتصادی دولت تأمین منابع مالی محدود شده است و باید برای چاره‌اندیشی مشکلات مالی تیم فوتبال پاس ساختار این تیم مشخص شود.
صوفی خاطرنشان کرد: هیئت فوتبال قانونا نمی‌تواند تیم‌داری کند و در بحث مدیریت تیم‌های فوتبال استان نظیر پاس، شهرداری و گرین کشاورز به طور قانونی هیئت نمی‌تواند کاری انجام دهد تنها مدیریت فوتبال استان و برگزاری مسابقات برعهده هیئت فوتبال است.
وی با بیان اینکه هیئت فوتبال استان همدان نمی‌تواند منابع مالی به باشگاه‌ها تزریق کند، بیان کرد: درصورتی هیئت فوتبال می‌تواند این کار را انجام دهد که از طریق اداره کل ورزش و جوانان استان همدان منابع مالی به هیئت واریز شود و ما آن را در اختیار تیم‌ها قرار دهیم و تاکنون حمایت‌های ما از پاس بدین شکل بوده است.
رئیس هیئت فوتبال استان همدان عنوان کرد: ما از حق خودمان در برگزاری مسابقات و حق نقل و انتقالات از پاس نیز گذشته‌ایم که بیش از یک میلیارد تومان از زمان ورود این تیم به همدان می‌شود.
وی با اشاره به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان همدان به عنوان متولی تیم فوتبال پاس به اقدامات و کارهای انجام شده و امور اجرایی این تیم باید نظارت داشته باشد.
صوفی افزود: فصل گذشته تیم فوتبال پاس همدان از بی تجربگی سرمربی و کادرفنی خود بسیار لطمه خورد به همین دلیل امسال این نتیجه گرفته شد که از یک مربی باتجربه در تیم فوتبال پاس استفاده شود و در نهایت مهدی پاشازاده با سابقه صعود با ۴ تیم به عنوان سرمربی تیم فوتبال پاس انتخاب شد و باید به پاشازاده فرصت مناسب داده شود.
وی با اشاره به وضعیت هیئت فوتبال استان همدان بیان کرد: هیئت فوتبال استان همدان طبق برنامه و بدون کوچک‌ترین مشکل و حاشیه در این سال‌ها لیگ‌ها، مسابقات و دوره‌های آموزشی را برگزار کرده است.
رئیس هیئت فوتبال استان همدان عنوان کرد: در دوران کرونا نیز یکی از استان‌های کشور بودیم که برای نخستین بار دوره‌های مربیگری و داوری را برگزار کردیم و مجوز برگزاری مسابقات را نیز گرفته‌ایم.
صوفی با بیان اینکه تنها استان کشور هستیم که ۳ داور بین‌المللی داریم، گفت: در رابطه با تغییرات دپارتمان داوری نیز باید بگویم بالاخره تغییرات در هر جایی اجتناب‌ناپذیر است و هدف پویایی مجموعه است.
وی خاطرنشان کرد: مهدی الوندی از نیروهای جوان ما بوده و از آقای فیروزبخت نیز در کمیته آمار و اطلاعات بهره می‌بریم همچنین همچنان علی خسروی رئیس کمیته داوران را نیز حفظ کرده‌ایم.
رئیس هیئت فوتبال استان همدان با اشاره به لزوم رشد زیر ساخت‌های فوتبال استان همدان بیان کرد: طبق جلساتی که با مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان داشته‌ایم ایشان قبول کرده‌اند و این قول را به ما داده‌اند که سال آینده ۸ زمین چمن مصنوعی در ۸ شهرستان همدان ایجاد شود.
وی افزود: همچنین قرار است تیم مشترکی برای رفع مشکلات استادیوم‌های استان تشکیل شود.
صوفی با بیان اینکه به زودی لیگ‌های فوتبال استان آغاز می‌شود، گفت: جلسات برنامه‌ریزی لیگ برتر، لیگ دسته اول و لیگ‌های پایه برگزار شده و از بهمن و اسفند ماه ۹۹ استارت مسابقات زده می‌شود.
وی افزود: تیم‌های علم و ادب، مهر، تالار وحدت و شیراک همدان، ستاره سرخ و کولاک تویسرکان، صنایع دستی لالجین، ذوب و فلزات بهار و پاسارگاد نوین نهاوند از تیم‌های حاضر در لیگ برتر استان هستند.
رئیس هیئت فوتبال استان همدان با اشاره به انصراف از انتخابات فدراسیون فوتبال کشور بیان کرد: اگر انتخابات سال گذشته برگزار می‌شد با قدرت تا پایان حضور پیدا می‌کردم اما در حال حاضر که تنها ۶ ماه تا پایان شهردار بودن بنده در همدان باقی مانده به نظرم خودخواهی است اگر از شهرداری بروم و به طور قطع در این مدت ۶ ماهه کسی نخواهد آمد و شهرداری ضرر می‌کند به این دلیل از حضور در انتخابات فدراسیون انصراف دادم.
وی خاطرنشان کرد: از فردا نیز رسماً ثبت نام انتخابات هیئت فوتبال استان همدان آغاز می‌شود و احتمالاً ۱۵ یا ۱۶ اسفند ماه انتخابات برگزار شود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن