رییس شورای شهر همدان:

به دنبال حذف تیم فوتبال شهرداری نیستیم

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_shahrdari1400.jpgرییس شورای اسلامی شهر همدان گفت: اعضای شورای به دنبال حذف تیم فوتبال شهرداری نیست بلکه درصدد ارائه راهکار مالی مناسب برای اداره این تیم هستیم
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا، محمود مسگریان روز چهارشنبه در نشست کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان اظهار داشت: اعضای شورای شهر در مورد وضعیت این تیم تصمیم گیری خواهند کرد و تمامی جوانب در نظر گرفته می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه فوتبال شهرداری اعتبار و مایه آبروی ورزش شهر همدان است، گفت: نحوه هزینه کرد این تیم برای اعضای شورا مهم است چرا که شهرداری به تنهایی نمی‌تواند این بار مالی را برعهده بگیرد.
مسگریان خاطرنشان کرد: تیم فوتبال شهرداری مزایایی را برای مدیریت شهری به دنبال دارد از جمله اینکه اعتبار و آبروی شهر همدان است اما باید بر اساس برنامه مشخص اداره شود.
وی با بیان اینکه شهرداری با مشکل منابع مالی و پرداخت‌ها مواجه است، افزود: اعضای شورای شهر حق تصمیم‌گیری بر ماندگاری یا واگذاری این تیم را دارند و بر این اساس باید تصمیم‌گیری لازم صورت بگیرد.
رییس شورای اسلامی شهر همدان اضافه کرد: ضمن حفظ تیم فوتبال شهرداری همدان باید از حامیان مالی به ویژه ظرفیت بخش خصوصی کمک گرفته شود تا همه هزینه‌ها بر عهده شهرداری نباشد.
مسگریان افزود: حتی می‌توان از ظرفیت تبلیغات محیطی ورزشگاه برای درآمدهای فوتبال شهرداری نیز استفاده کرد و در مجموع باید راهکارهای لازم برای درآمدزایی باشگاه را مورد توجه قرار داد.
تیم شهرداری همدان در لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور دارد اما همچنان برای شرکت در فصل جدید مسابقات نتوانسته مجوز لازم را از شورای اسلامی شهر همدان دریافت کند.
لیگ دسته اول فوتبال کشور اواخر مرداد یا اوایل شهریورماه امسال آغاز می‌شود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن