۲ بازیکن جدید به تیم فوتبال شهرداری همدان ملحق شدند

2b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_shahrdari1400.jpg بازیکن جدید با عقد قرارداد برای حضور در فصل بعدی لیگ دسته یک به تیم فوتبال شهرداری همدان پیوستند ضمن اینکه قرارداد یکی از بازیکنان موثر فصل قبل نیز برای ادامه حضور در تیم تمدید شد.فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور به توافق رسیدند و به زودی به تمرین آماده‌سازی این تیم ملحق می‌شوند.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا، محمدجواد لورایی بازیکن سابق تیم‌های نساجی مازندران، مقاومت تهران، شهید مولایی قراخیل قائمشهر، شهدای بابلسر و پانیک تالش با امضای قراردادی به تیم فوتبال شهرداری همدان پیوست.
برهمین اساس رضا حسن پور دروازه‌بان سابق تیم‌های آلومینیوم اراک، پیکان تهران و فصل گذشته عقاب تهران نیز با امضای قراردادی به شهرداری همدان پیوست.
در همین ارتباط آرمین طلایی منش مهاجم فصل گذشته شهرداری همدان پس از توافق نهایی با مدیران این باشگاه قراردادش را به یک فصل دیگر با این تیم تمدید کرد.
تاکنون محمد شادکام مهاجم سابق تیم‌های صنعت نفت آبادان، پارس جنوبی جم گل گهر سیرجان گل ریحان البرز و رایکای بابل، رامین آقالو مدافع سابق تیم‌های پاس همدان، نیروی زمینی تهران و مس شهربابک و فصل گذشته پارس جنوبی جم، مسعود رمضانی مهاجم سابق پاس و شهرداری آستارا به همراه سیدامیرحسین امیری هافبک سابق تیم‌های پیکان تهران، ماشین‌سازی تبریز و نفت مسجدسلیمان با امضای قراردادی رسمی به شهرداری همدان پیوستند.
همچنین، مجید شعبانی، سیاوش بهرامی، سجاد برخورداری، حسین کاظمی، مجید شعبانی، مرتضی کرمی و پیمان حشمتی بازیکنانی هستند که با تیم شهرداری همدان قرار داد خود را تمدید کردند.
تیم شهرداری همدان امسال با سرمربیگری احمد جمشیدیان در لیگ دسته یک فوتبال کشور حضور دارد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن