سه بازیکن از تیم فوتبال شهرداری همدان کنار گذاشته شدند

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_mojtabavosoghi.jpgسرپرست تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: با تشخیص کادر فنی و به دلیل رضایت نداشتن از عملکرد، سه بازیکن این فصل تیم از ادامه مسابقات کنار گذاشته شدند.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا، مجتبی وثوقی اظهار داشت: با تصمیم کادرفنی سجاد طجرلو، حمید نوری و محمد دهقان نژاد بازیکنان تیم به علت عدم رضایت فنی از فهرست تیم شهرداری همدان در ادامه مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور حذف شدند.
وی بیان کرد: همچنین محمد بیرانوند بازیکن تیم فوتبال شهرداری همدان نیز به دلیل رفتار غیر ورزشی و غیرحرفه‌ای در دیدار برابر فجرسپاسی شیراز به کمیته انضباطی معرفی شد.
وثوقی خاطرنشان کرد: تمرینات تیم فوتبال شهرداری همدان بعد از دیدار فجرسپاسی شیراز در هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال کشور به دلیل وقفه در مسابقات به دلیل جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر به تشخیص کادر فنی تعطیل شد.
وی اضافه کرد: دور جدید تمرینات تیم فوتبال شهرداری همدان نیز هم اکنون آغاز شده و البته وضعیت بازیکنانی که در تمرین غایب هستند طبق مفاد قرارداد برای بررسی و تصمیم نهایی تعیین تکلیف خواهند شد.
تیم شهرداری همدان در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور دارد و هم اکنون با ۱۸ امتیاز از سیزده بازی در رتبه نهم جدول هفده تیمی مسابقات جای گرفته است.
نماینده همدان دوشنبه ۲۸ آذرماه جاری در هفته پانزدهم مسابقات میزبان پارس جنوبی جم است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن