انحلال باشگاه پاس همدان تکذیب شد

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_logopas1400.jpgقائم مقام باشگاه پاس همدان هرگونه انحلال فعالیت این تیم را تکذیب کرد و گفت: با بی توجهی به شایعه ها به زودی تمرین آماده‌سازی تیم پس از سپری شدن تعطیلات نیم فصل شروع می‌شود.
به گزارش "همدان قوتبال" و به نقل از ایرنا، سیدمحمد رضوی پور با اشاره به بازتاب گسترده شایعه انحلال باشگاه پاس در رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی اظهار داشت: خروج چند بازیکن از فهرست تیم به منزله انحلال نیست چرا که در نقل و انتقالات نیم فصل قرار داریم و جابجایی بازیکنان طبیعی است.
وی بیان کرد: برخی بازیکنان خواستار فسخ قرارداد بودند که مورد موافقت قرار گرفت و البته برای جذب بازیکن جدید نیاز به باز شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه داشتیم که امروز رایزنی‌های لازم برای حل این مشکل با فدراسیون صورت گرفت.
رضوی پور اضافه کرد: دغدغه اصلی اعضای تیم پرداختی‌های مالی براساس قراردادهای منعقد شده است و تاکنون ۱۵ درصد پرداختی داشته ایم که البته نیاز به کمی حوصله و صبوری داریم تا نسبت به تامین منابع برای واریز درصدهایی باقی مانده اقدام شود.
قائم مقام باشگاه پاس همدان ادامه داد: پاس تیم دولتی نیست که منابع مالی مشخص داشته باشد و برای تامین بودجه مسیرهای مختلفی را باید طی کنیم.
وی با اشاره به اینکه مسئولان وضعیت ما به عنوان بخش خصوصی و مدیریت پیمانی باشگاه پاس را درک و حمایت کنند، خاطرنشان کرد: تمام تلاش مجموعه مدیریتی باشگاه حل مسایل تیم است و هرگز اجازه نمی‌دهیم تیم در وضعیت انحلال قرار بگیرد.
رضوی پور با بیان اینکه امروزه با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، تامین منابع مالی برای اداره یک باشگاه ورزشی دشوار است، گفت: از اعضای تیم فرصت خواسته‌ایم تا مشکلات مالی تیم را حل کنیم و انتظار می‌رود با شروع تمرینات، برای نیم فصل دوم آماده شوند.
قائم مقام باشگاه پاس افزود: از همه مسئولان، هواداران و اعضای تیم می‌خواهیم که شرایط را درک کنند و فرصت بدهند تا مشکلات را رفع کنیم.
وی اضافه کرد: بسته بودن پنجره نقل و انتقالات باشگاه پاس نیز مربوط به دوره ما نیست بلکه در سال‌های گذشته این مشکل همچنان پابرجا مانده و اقدام لازم صورت نگرفته است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن