بازی تیم‌های فوتبال پاس همدان و اسپاد تهران به تعویق افتاد

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_logopas1400.jpgسرپرست تیم پاس همدان گفت: با توجه به ریزش شدید برف در همدان، بازی تیم‌های پاس و اسپاد تهران به تعویق افتاد.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا، محمدرضا آرتیمانی اظهار داشت: این دیدار در چارچوب هفته شانزدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور به میزبانی ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: براساس هماهنگی صورت گرفته و پس از بررسی زمین چمن بازی، تصمیم به تعویق ۲۴ ساعته این مسابقه گرفته شد و طبق هماهنگی به عمل آمده مقرر شده که برف زمین چمن ورزشگاه توسط نیروهای خدماتی دستگاه ورزش همدان جمع آوری شود.
آرتیمانی ادامه داد: این دیدار فردا دوشنبه از ساعت ۱۴ به میزبانی ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج آغاز می‌شود و هم اکنون تیم اسپاد در همدان اقامت دارد.
وی همچنین با اشاره به معرفی رییس جدید آکادمی باشگاه پاس خاطرنشان کرد: حمیدرضا عابری منصور مدیرعامل باشگاه پاس طی ابلاغی، ابراهیم فرزانی را به عنوان مسوول آکادمی و استعدادیابی رده‌های سنی پاس منصوب کرد.
وی اضافه کرد: محمدتقی رحیمی که پیش از این سابقه مدیرعاملی باشگاه پاس را در کارنامه خود داشت نیز طی حکمی به عنوان مشاور اجرایی مدیرعامل پاس منصوب شد.
سرپرست تیم پاس یادآور شد: تلاش کادر مدیریتی جدید رفع موانع و مشکلات باشگاه به خصوص حوزه مسایل مالی و مطالبات اعضای تیم است.
تیم پاس در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن