همدان میزبان مرحله نهایی مسابقات مینی‌فوتبال بانوان کشور شد

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_170043322.jpgمدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: مرحله نهایی مسابقات مینی‌فوتبال بانوان کشور ( جام ایرانیان) از بیست و ششم شهریور به میزبانی همدان آغاز می‌شود.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از تسنیم، در راستای توسعه ورزش همگانی و ورزش محلات، فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور مسابقات مینی‌فوتبال جام ایرانیان را از ابتدای سال 1402 با جمعیت آماری قابل توجهی آغاز کرد.
نام‌نویسی این مسابقات از بهمن‌ماه سال گذشته در سراسر کشور آغاز شد و از ابتدای امسال مسابقات این جام در 3 مرحله شهرستانی، استانی و منطقه‌ای برگزار شد تا در شهریور ماه مسابقات کشوری آن با حضور قهرمان استان‌های کشور در بخش بانوان برگزار می‌شود.
بر اساس اعلام فدراسیون ورزش‌های همگانی بیش از 41 هزار تیم در دو بخش آقایان و بانوان در این جام حضور داشتند که بیش از 8 هزار و 800 تیم مربوط به بخش بانوان این مسابقات است.
حال در این‌میان‌ میزبانی از مسابقات کشوری جام ایرانیان در بخش بانوان به همدان رسیده است.
همدان میزبان مرحله نهایی جام ایرانیان در بخش بانوان
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اعلام خبر میزبانی همدان از مرحله نهایی مسابقات مینی‌فوتبال جام ایرانیان در بخش بانوان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان در دولت دولت سیزدهم توجه بسیار ویژه‌ای به ورزش همگانی و تشویق مردم ایران به مشارکت عمومی در ورزش‌های همگانی به ویژه در حوزه ورزش بانوان دارد.
علیرضا حقیقی با اشاره به کارنامه درخشان بانوان همدانی در مسابقات بین‌المللی و کشوری گفت: بخش عمده‌ای از افتخارات ورزش استان متعلق به ورزشکاران بانوی استان است و در همین جهت توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان در حوزه بانوان و نیز میزبانی از مسابقات کشوری و اردوهای تیم ملی بانوان در دستور کار دستگاه ورزش و مسئولان ارشد استان در دولت سیزدهم قرار دارد.
وی با اشاره به این که میزبانی از مرحله کشوری جام‌ایرانیان نیز در این راستا صورت گرفته است عنوان کرد: این مسابقات از 26 تا 31 شهریور ماه به میزبانی همدان برگزار می‌شود.
حقیقی با ابراز رضایت از عملکرد هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان گفت: مشارکت مردم همدان در ورزش همگانی بالاتر از میانگین کشوری است.
حضور 450 بازیکن و مربی بانوی مینی‌فوتبال در مرحله نهایی جام ایرانیان
رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان با بیان این که با هماهنگی و رایزنی بین فدراسیون و هیئت ورزش‌های همگانی و نیز حمایت مدیرکل ورزش و جوانان و مسئولان استان میزبانی از نخستین دوره مسابقات مینی‌فوتبال بانوان، جام ایرانیان به استان همدان واگذار شد، اظهار داشت: 450 بازیکن و مربی بانو از سراسر کشور از بیست و ششم تا سی‌ و یکم شهریور در مرحله نهایی این مسابقات به رقابت می‌پردازند.
هادی سبزواری افزود: مسابقات مینی‌فوتبال جام ایرانیان ابتدا در سطح شهرستان‌های کشور و بعد در سطح استانی برگزار شد و در مرحله نهایی قهرمان استان‌های کشور در همدان به رقابت می‌پردازند.
وی با بیان این که مسابقات استانی جام ایرانیان در استان همدان با حضور نمایندگان شهرستان‌های اسدآباد، تویسرکان، نهاوند، ملایر و همدان برگزار شده است گفت: تیم‌ سحر همدان به عنوان قهرمانی این مسابقات دست یافت و ستاره‌ساز همدان نیز به عنوان دوم رسید تا این دو تیم به عنوان نمایندگان استان همدان در مرحله کشوری مسابقات حضور داشته باشند.
سبزواری تصریح کرد: جلسه هماهنگی این مسابقات به زودی با حضور نمایندگان فدراسیون ورزش‌های همگانی و مسئولان استان برگزار و جزئیات برگزاری مسابقات اعلام می‌شود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن