حاشیه های دیدار پاس همدان و استقلال تهران؛ هواداران معترض پاس، ملاحی را به عنوان عامل سقوط مورد خطاب قرار دادند

b_150_100_16777215_00_images_stories_649461_orig.jpgدر پایان دیدار تیم های پاس و استقلال که منجر به باخت پاس و حذف پاس از لیگ برتر شد، هواداران معترض با سر دادن شعار هایی کریم ملاحی را مقصر اصلی سقوط پاس قلمداد کردند.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی فوتبال همدان"، هواداران پاس با سر دادن شعار "ملاحی بمیری، لیگو دیگه نبینی"، مدیرعامل سابق پاس را به عنوان مقصر اصلی سقوط این تیم مورد خطاب قرار دادند.

*پیش از شروع بازی، علی سامره و وحید طالب لو دقایقی را با هم به خوش و بش پرداختند.

*برای اولین بار پس از انتقال پاس به همدان، این تیم در یک دیدار خانگی در حضور 15هزار تماشاگر به میدان رفت و ورزشگاه شهید مفتح همدان کاملا پر شد.

*حدود دو هزار تماشاگر پشت دربهای ورودی ورزشگاه ماندند و نتوانستند به ورزشگاه راه پیدا کنند.

*فرزاد مجید بازیکن سالهای دور استقلال، مجتبی خورشیدی مربی سالهای قبل پاس و جوزف ادیشون هافبک ذو فصل پیش پاس از جایگاه ویژه این بازی را تماشا کردند.

*سوزوکی و سایر ناظران afc در ورزشگاه حضور داشتند.

*هواداران پاس در شروع بازی با استفاده از لفظ "بی غیرتها"، تماشاگران همدانی که برای حمایت از استقلال به ورزشگاه آمده بودند را مورد خطاب قرار داده و این حرکت آنها را محکوم کردند.

*حدود 70 درصد ورزشگاه را هواداران پاس و الباقی را هواداران استقلال تشکیل داده بودند.

*پاس در این دیدار دو تعویض اجباری داشت؛ فرهاد خیرخواه در دقیقه 12 و حمید کاظمی در دقیقه 55 یه سبب مصدومیت نتوانستند به بازی ادامه دهند و جای خود را به ترتیب به مقداد قباخلو و علی سامره دادند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن