پخش كليپ "نقش رسانه" در مراسم نكوداشت روز خبرنگار

b_150_100_16777215_00_images_stories_media_player_classic_logo.pngكليپ "نقش رسانه" با موضوع "تاثيرگذاري رسانه ها در تغيير مديرعامل باشگاه پاس همدان" در مراسم نكوداشت روز خبرنگار پخش خواهد شد.

به گزارش "پايگاه اطلاع رساني فوتبال همدان"، اين كليپ شامل فرايند رسانه‌اي شكل گرفته در فصل گذشته است كه در نهايت منجر به تغيير مديرعامل باشگاه پاس شد.

در اين كليپ، عليرضا شمسي‌پور، پيشكسوت فوتبال همدان، محمود الماسي، از مربيان فوتبال همدان و غلامرضا رضايي، دبير وقت كانون هواداران باشگاه پاس، به ايراد سخن در خصوص دلايل سقوط و نقش رسانه‌ها در گوشزد كردن موارد منفي موجود در كارنامه باشگاه پاس مي‌پردازند.

همچنين اين مجموعه شامل نمايش صحنه‌هاي سقوط پاس، صحبت‌هاي مديرعامل پيشين، سير عملكرد تيم در فصل گذشته و نمايش صفحاتي از روزنامه‌ها، خبرگزاري‌ها و سايت رسمي باشگاه پاس است كه تناقضات مطالب منتشره را به نمايش در‌مي‌آورد.

اين كليپ شامل بخش‌هاي زيادي از مطالب منتشر شده در خبرگزاري فارس استان همدان است كه دبير سرويس ورزش آن به درستي انتقادات و حاشيه‌هاي پيرامون باشگاه پاس را در فصل گذشته منتشر نموده اما در نهايت مورد بي‌احترامي و توهين مديران وقت باشگاه پاس قرار گرفته است.

در اين گزارش تاثيرگذاري بالاي فارس در فرايند تصميم گيري هيئت مديره پاس به نمايش در خواهد آمد.

اين مراسم از ساعت 18:30 امروز در تالار شهيد آويني همدان آغاز خواهد شد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن