ميكائيلى: هدف پاس فقط صعود مستقيم به ليگ برتر است

b_150_100_16777215_00_images_stories_gallery_bazihaye_pass_pas-nasaji__mg_0411.gifمسعود ميكائيلى، هافبك تيم پاس همدان كه تيمش در هفته دوازدهم نيز نتوانست به پيروزى برسد، معتقد است هدف تيمش فقط صعود مستقيم به ليگ برتر است و براى رسيدن به اين هدف بايد از اين پس در تمام بازى ها پيروز شود.

ميكائيلى در خصوص تساوى مقابل كاوه تهران گفت: تا ۱۵ دقيقه آخر بازى اكثرا بازى در ميانه ميدان دنبال مى شد اما از دقيقه ۷۵ به بعد مى توانستيم يكى، ۲ بار دروازه حريف را باز كنيم كه متاسفانه بدشانسى آورديم.   

وى افزود: با شروع خوبى كه در ليگ داشتيم، همه توقع بالايى از ما داشتند اما نتوانستيم روند خوبمان را ادامه دهيم. يكى از مواردى كه باعث افت ما در اواسط نيم فصل اول شد مصدوميت هاى زيادى بود كه براى بازيكنان ما به وجود آمد.

هافبك پاس همچنين خاطرنشان كرد:مطمئناهرچقدر از نيم فصل دوم جلوتر برويم، وضعيت پاس بهتر مى شود زيرا تيم ما تاكتيك پذيراست و از لحاظ بدنى هم مشكلى نداريم. تا به حال هم بدشانسى باعث شده در صدر جدول نباشيم.

ميكائيلى با اشاره به بازى با نيروى زمينى در پايان نيم فصل اول گفت: بايد با پيروزى نيم فصل اول را به پايان ببريم اگرچه يك بازى عقب افتاده هم داريم كه در نيم فصل دوم برگزار مى شود.

نيروى زمينى اين فصل يكى از مدعيان است اما با توجه به اينكه ميزبان هستيم بايد ۳ امتياز را بگيريم. وى در پايان اضافه كرد: اميدوارم هرچه سريعتر بتوانيم به صدر جدول برسيم زيرا هدف پاس فقط صعود مستقيم به ليگ برتر و حتى رده دومى هم براى ما خوب نيست.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن