علیرغم یک بازی کمتر؛ پاس نوین قهرمان نیم‌فصل لیگ دسته دوم شد

b_150_100_16777215_00_images_stories_makethumbnail.jpgآشيان گستران ورامين صفر

پاس نوين همدان 2 

داوران: اميد سعيدفر، فرهاد خوش‌نواز و اميد بالاورد

 اخطار: ميثم حسيني و امين عبادي(آشيان گستران)

 

گل‌ها: سيدجمال معصومي(16) و علي‌اصغر عاشوري(86-پنالتي)اسامي تيم آشيان گستران: اميد سلگي، سعيد تاجيك، جهانبخش ربيعي، صادق پرز، علي همتي، علي سليمي، ياهكانيا، امين عبادي، محمدحسن شفيعي، علي‌اكبر زندي و محمود عبداللهي

 

اسامي تيم آشيان گستران: اميد سلگي، سعيد تاجيك، جهانبخش ربيعي، صادق پرز، علي همتي، علي سليمي، ياهكانيا، امين عبادي، محمدحسن شفيعي، علي‌اكبر زندي و محمود عبداللهي

 

سرمربي: عباس سهرابي

 

اسامي تيم پاس نوين: رسول بلاغي، ايرج لطفي، عليرضا شاهسوند، رضا حاتمي، رضا نورمحمدي، علي‌اكبر ماهوت فروش(علي اصغر عاشوري60)،  حسين كاظمي، محسن خدابنده‌لو، سيدجمال معصومي، آرمين طلايي منش و مصطفي قيصري(حميد گلزاري امجد63)

سرمربي: رضا طلايي منش

ورامين – ورزشگاه تختي، از سري رقابت‌هاي ليگ دسته دوم باشگاه‌هاي كشور – جام آزادگان، هفته چهاردهم

همدان‌پيام: رقابت‌هاي هفته چهاردهم ليگ دسته دوم باشگاه‌هاي كشور جام آزادگان روز گذشته با انجام دو بازي در شهرهاي برازجان و ورامين دنبال شد كه در يكي از اين ديدارها پاس نوين همدان ميهمان تيم آشيان گستران ورامين بود.

تيم فوتبال پاس نوين كه با يك بازي كمتر صدرنشين ليگ است براي تداوم و استحكام جايگاه خود در ورامين به مصاف آشيان گستران اين شهر رفت. پاسي‌ها در اين بازي در صدد بودند امتياز كامل را كسب كنند و براي رسيدن به هدف خود از همان ابتداي بازي فوتبالي تهاجمي را به نمايش گذاشتند.

طلايي در اين بازي با تركيبي متفاوت نسبت به بازي‌هاي گذشته تيم خود را به بازي فرستاد و عاشوري بهترين گلزن خود را در تركيب اوليه قرار نداد. پاس نوين با سه مهاجم در اين ديدار ظاهر شد و از همان دقايق اوليه توپ و ميدان را در دست گرفت.

پاس نوين كه از سوي چند تيم در صدر جدول تهديد مي‌شود تلاش داشت تا به پيروزي دست یابد. در آن سوي ميدان نيز تيم ميزبان كه در ميانه جدول حضور دارد از اين ديدار خانگي به دنبال سه امتياز بود اما حملات پاس نوين اجازه خودنمايي به تيم حريف را نداد.

حملات مداوم پاس نوين سرانجام نتيجه داد و اين تيم در دقيقه 16 به گل برتري دست يافت. پاس بلند مدافعان با كنترل و پاس رو به عقب ماهوت فروش همراه شد تا سيدجمال معصومي با شوتي زيبا و سركش اولين گل را براي پاس نوين به ثمر برساند. پس از اين گل، شاگردان طلايي با روحيه مضاعفي بازي را دنبال كردند و بر شدت حملات خود افزودند. اما از اين حملات سودي نبردند و نيمه اول علي‌رغم برتري پاس نوين با همان تك گل معصومي به سود پاس نوين تمام شد.

با شروع نيمه دوم پاس نوين همچنان بر حملات خود ادامه داد و تلاش كرد تا به گل‌هاي بيشتر دست يابد. تيم حريف نيز كه نمي‌خواست در خانه بازنده شود از لاك دفاعي خارج شد و چند حمله نصف و نيمه روي دروازه پاس نوين تدارك ديد كه با هوشياري مدافعان و بلاغي اين حملات دفع شد.

بازي در نيمه دوم گره خورد و دو تيم بازي سرد و كسل‌كننده‌اي را به نمايش گذاشتند و توپ بيشتر در ميانه ميدان بين بازيكنان دو تيم رد و بدل مي‌شد. طلايي سرمربي پاس نوين كه يك گل را ضريب اطمينان خوبي نمي‌دانست با دو تعويض سعي كرد تا نبض بازي را در دست بگيرد و عاشوري بهترين گلزن ليگ 2 و گلزاري ديگر مهاجم خود را جايگزين ماهوت‌فروش و قيصري كرد. تعويض طلايي پاس نوين جواب داد و عاشوري دومين گل تيم همدان را به ثمر رساند تا پاس نوين با خيالي آسوده‌تر بازي را دنبال كند. در دقيقه 86 پس از حملات مكرر پاس نوين مدافعان تيم ورامين روي مهاجم پاس مرتكب خطاي پنالتي شدند كه داور بلافاصله در سوت خود دميد و منطقه پنالتي را نشان داد. عاشوري بهترين گلزن مسابقات، اين توپ را به گل دوم پاس نوين تبديل كرد و تيم همداني به يك پيروزي شيرين دست يافت و در آستانه قهرماني نيم فصل اول ليگ دسته دوم قرار گرفت.

پاس نوين همدان با كسب 3 امتياز اين بازي 28 امتيازي شد و علي‌رغم يك بازي كمتر عنوان قهرماني نيم فصل را به خود اختصاص داد. تيم سايپای مهر كرج نيز در برازجان 2-2 متوقف شد تا عملاً شانس رسيدن به صدر جدول را از دست بدهد. ديگر بازي‌هاي هفته پاياني نيم فصل امروز انجام مي‌شود.

اين رقابت‌ها امروز با انجام 4 بازي دنبال مي‌شود تا تيم‌ها به تعطيلات نيم‌فصل بروند. در اميديه نفت اين شهر از پرشيان زنجان پذيرايي مي‌كند. نفت كه نيم‌نگاهي به حضور در جمع مدعيان دارد از اين ديدار خانگي فقط پيروزي مي‌خواهد. پرشيان زنجان نيز كه در انتهاي جدول كابوس سقوط را بيش از پيش احساس مي‌كند براي بقا مي‌جنگد.

در آبادان تيم نفت نوين يكي ديگر از مدعيان صعود پذيراي تيم ويژه خليج فارس است. نفت نوين نيز براي ماندن در كورس قهرماني به پيروزي فكر مي‌كند و منطقه ويژه به دنبال آن است تا جايگاهش را در ميانه جدول بهبود ببخشد. تيم نوژن شهرداري نوشهر راهي خرم‌آباد مي‌شود تا با داتيس اين شهر ديدار كند و در نهايت در دزفول دو تيم شهرداري اين شهر و گسترش فولاد سهند تبريز ديداري حساس و سرنوشت‌ساز را برگزار خواهند كرد.

شهرداري دزفول سعي دارد با غلبه بر ميهمان خود، به جمع مدعيان اضافه شود و تيم تبريزي كه سايه به سايه پاس نوين را تعقيب مي‌كند قصد ندارد عقب بماند و براي پيروزي به ميدان مي‌رود.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن