در آخرين بازي نيم‌فصل ليگ دسته دوم؛ پاس نوين به دنبال فتح مهر كرج

b_150_100_16777215_00_images_stories_pas_novin_1.jpgهفته سيزدهم از رقابت‌هاي ليگ دسته دوم باشگاه‌هاي كشور جام آزادگان به آخر رسيد و تيم پاس نوين قهرمان نيم‌فصل رقابت‌ها لقب گرفت.

 

به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از روزنامه محلی "همدان پیام"، پرونده اين مسابقات در نيم‌فصل اول فردا با انجام تنها ديدار معوقه بسته مي‌شود و دو تيم پاس نوين و سايپا مهر كرج در ورزشگاه انقلاب كرج به ميدان مي‌روند. پاس نوين كه با اقتدار نيم‌فصل اول را پشت سر گذاشته است، در بازي فردا نيز قصد دارد روند رو به رشد خود را دنبال كند و با غلبه بر مهر كرج راه خود را براي صعود هموارتر كند.  

 

مهر كه از مدعيان ليگ دو به شمار مي‌رود و تا مرحله يك‌هشتم جام حذفي صعود كرد چند هفته‌اي است كه افت كرده و با از دست دادن امتياز از تيم‌هاي صدرنشين جدا شده است.

 

نماینده کرج براي آنكه دوباره در جمع مدعيان اضافه شود در اين ديدار فقط به دنبال پيروزي است و اگر از اين ميدان با دست پر خارج نشود به طور قطع از جمع مدعيان فاصله خواهد گرفت.

پاس نوين كه انسجام خوبي دارد نيم‌فصل اول را با موفقيت به پايان رساند و در اين بازي نيز قصد دارد اين روند را دنبال كند و فاصله خود را با تعقيب‌كننده‌ها افزايش دهد.

شاگردان رضا طلايي به دور از مسائل حاشيه‌اي به دنبال ثبت جايگاه خود هستند. اين تيم كه اكثر بازيكنانش بومي هستند سعي دارند تا توانايي‌هاي خود را نشان دهند و ثابت كنند كه توان فني فوتباليست‌هاي همداني بيش از اين است.

در ديدار فردا پاس نوين فوتبالي زميني ارائه خواهد داد و با سود بردن از اين حربه به دنبال پيروزي است.

در هفته پاياني نيم‌فصل، دو تيم گسترش فولاد سهند و مهر كرج امتياز از دست دادند تا نفت نوين آبادان با غلبه بر حريف خود به يك‌قدمي پاس برسد.

در اين هفته گسترش فولاد دو بر يك مقابل شهرداري دزفول شكست خورد و سايپا مهر در مصاف با پرسپوليس برازجان متوقف گرديد. نفت آبادان نيز با غلبه بر حريف خود به يك قدمي پاس نوين در صدر جدول رسيد.

با انجام بازي‌هاي هفته سيزدهم پاس علي‌رغم يك بازي كمتر با 28 امتياز صدرنشين است و قهرماني نيم‌فصل را به خود اختصاص داده است. تيم نفت نوين با 27 امتياز دوم و گسترش فولاد تبريز با 24 امتياز سوم است.

در انتهاي جدول نيز تيم‌هاي پرشيان زنجان، پيام خراسان، چوكای تالش و پرسپوليس برازجان در منطقه خطر قرار دارند و كابوس سقوط را احساس مي‌كنند. تيم‌هاي قعرنشين در نيم‌فصل دوم براي فرار از انتهاي جدول تلاش خواهند كرد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن