پیش بازی شهرداری همدان - ملوان بندرانزلی

آزمون سخت مازیار برابر مربی باتجربه

b_150_100_16777215_00_images_81822216-70273026.jpgتیم فوتبال ملوان بندرانزلی در دومین دیدار خود در رقابت‌های لیگ یک برابر شهرداری همدان صف آرایی کرد.
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در هفته دوم رقابت‌های لیگ یک از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهیدحاجی بابایی همدان برابر شهرداریچی‌ها صف آرایی خواهد کرد.
دو تیم برای این مسابقه از روحیه و انگیزه بالایی برخوردار هستند چرا که هر یک از این دو تیم در هفته نخست رقابت‌ها برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند. ملوان در نخستین دیدار خانگی خود موفق شد برابر آرمان گهرسیرجان با 2 گل به پیروزی برسد و در سوی مقابل شهرداری همدان نیز در تبریز برابر ماشین سازی این شهر به برد پرگل 4 بر صفر دست یافت.
به نظر می رسد مازیار زارع و شاگردانش فردا آزمون سختی برابر تیم سختکوش شهرداری همدان که هدایت آن برعهده مربی بومی و باتجربه‌ای چون رضا طلایی منش است، داشته باشند.
طلایی منش سابقه زیادی در عرصه مربیگری دارد و موفق شده با تیم‌های الوند همدان و همین شهرداری همدان به لیگ یک صعود کند اما در مقابل مازیار زارع دومین سال حضورش به عنوان سرمربی ملوان را تجربه می کند. بی شک تقابل تفکرات دو مربی باتجربه و جوان جذاب و دیدنی خواهد بود.
ملوان با برد در دیدار نخست با تفاضل گل کمتر نسبت به تیم‌های شهرداری همدان، مس شهربابک، مس کرمان در رده چهارم قرار گرفته و انزلیچی‌ها این امید را دارند تا مازیار زارع و پژمان نوری که به مانند یک آبای (برادر) از سال پیش وارد مدیریت و مربیگری در باشگاه ملوان شدند و نظم و سر و سامان خاص و زیادی را به این باشگاه دادند، بتوانند تیم محبوب و مردمی ملوان را از همین هفته دوم صدرنشین کرده و در هفته‌های آتی نیز به این صدرنشینی و یکه تازی در صدر ادامه دهند.
با نگاه به تاریخچه دو باشگاه دو تیم تابجال با یکدیگر تقابلی نداشتند و فردا اولین تقابل شهرداری همدان و ملوان بندرانزلی در یک مسابقه رسمی خواهد بود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن