ال‌پاییس درباره غیبت "خانم گل" ایرانی در کاپ آسیا نوشت

b_150_100_16777215_00_images_stories_football_banoan.jpg.jpgحضور نداشتن نیلوفر اردلان ملی پوش ایرانی در کاپ آسیا به دلیل مسائل شخصی در رسانه‌های دنیا بازتاب داشت.


به گزارش "همدان فوتبال"، نیلوفر اردلان فوتبالیست ایرانی که کاپیتان تیم ملی فوتسال نیز است به دلیل نداشتن اجازه‌ی همسرش نمی‌تواند در مسابقات کاپ آسیا شرکت کند. همسر اردلان به خاطر اینکه اردلان در اولین روز مدرسه باید در کنار فرزندش باشد اجازه خروج از کشور را به کاپیتان ایران نداد تا او مسابقات آسیایی را از دست بدهد.


این موضوع در رسانه‌های دنیا بازتاب داشته است. روزنامه ال پاییس اسپانیا در این باره نوشت: همسر نیلوفر اردلان بهترین بازیکن تیم ملی ایران پاسپورت این بازیکن را گرفت تا او نتواند در کاپ آسیا حضور داشته باشد. همسر فوتبالیست ایرانی روزنامه‌نگاری ورزشی است که به دلیل لزوم حضور همسرش در کنار فرزندش هنگام آغاز مدارس مانع از سفر نیلوفر اردلان شد.


خانم گل ایرانی با اعلام دلیل غیبت خود گفت: می‌خواهم از ورزشکاران در این شرایط حمایت شود. این بازی‌ها از اهمیت زیادی برخوردارند. به عنوان یک مسلمان می‌خواهم پرچم کشورم ایران در این کاپ برافراشته شود. من به خاطر تفریح یا خوشی به سفر نمی‌روم.


روزنامه اسپانیایی در پایان نوشت: اگر اردلان نتواند در چند روز آینده به مالزی سفر کند کاپ آسیا بدون خانم گل می‌ماند.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن