بانوی فوتبالیست نهاوند به اردوی تیم ملی دعوت شد

b_150_100_16777215_00_images_gallery_81913082-70433335.jpgبا تصمیم فدراسیون فوتبال، فاطمه دارایی از بانوان فوتبالیست این شهرستان برای حضور در اردوی تیم ملی بانوان کشور دعوت شد .

 

به گزارش "همدان فوتبال"، رضا مولوی مسئول روابط عمومی اداره ورزش وجوانان شهرستان نهاوند افزود: این بانوی ورزشکار بر اساس دعوت نامه می بایست امروز شنبه خود را به اردوی تیم ملی معرفی نموده و در تمرینات شرکت نماید.

 

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون این سومین ورزشکار زن نهاوندی است که به اردوی فوتبال بانوان دعوت شده که دو فوتبالیست قبلی در اردوی تیم ملی بانوان زیر 19 سال اردوی موفقی را نیز پشت سرگذاشته اند.

 

مولوی به موفقیتها و درخشش بانوان ورزشکار نهاوند اشاره نمود و افزود: بانوان ورزشکار این شهرستان در رشته های مختلف نشان داده اند که در رشته های مختلف و میادین ملی و بین المللی قدمهای بلندی برداشته اند به طوری که از 200 مدال کسب شده ورزشکاران نهاوند نزدیک به 50 درصد آن متعلق به بانوان می باشد .

 

وی گفت: در زمینه فوتبال این استعداد و ظرفیت نیز در بانوان شهرستان وجود دارد که بتوانند در میادین ملی و بین المللی درخشش خوبی از خود به یادگار بگذارند .

 

در حال حاضر بیش از پنج هزار ورزشکار سازمان یافته در نهاوند در 35 رشته ورزشی فعالیت دارند که نزدیک به دو هزار نفر آنها زن می باشند

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن