سرمربی تیم فوتبال بانوان پاس همدان:

برای بقا در لیگ برتر کار دشواری در پیش داریم

Multithumb found errors on this page:

There was a problem loading image http://www.hamedanfootball.com/images/stories/football%20banoan.jpg.jpg
There was a problem loading image http://www.hamedanfootball.com/images/stories/football%20banoan.jpg.jpg

football banoan.jpg.jpgسرمربی تیم فوتبال بانوان پاس همدان گفت: با توجه به دیر بسته شدن تیم و همچنین حساسیت‌های بالایی که در هفته‌های پایانی لیگ برتر وجود دارد باید تلاش مضاعفی برای بقا در لیگ برتر داشته باشیم.

به گزارش "همدان فوتبال"، نسیم صادقی در اظهار داشت: در هفته‌‌های پایانی لیگ برتر امسال و حساسیت‌های موجود در جدول و نزدیکی امتیازات تیم‌ها کار بسیار سختی برای بقا در لیگ برتر بانوان داریم که باید از هر چه در توان‌ داریم استفاده کنیم تا نماینده شایسته‌ای برای فوتبال بانوان استان باشیم.

وی افزود: متأسفانه در هفته گذشته یکی از تأثیر‌گذار‌ترین بازیکنان تیم رباط صلیبی پاره کرد و دروازه‌بان دوم تیم هم انگشت پای چپش در تمرینات دچار شکستی شده و برای بازی برابر استقلال بدون دروازه‌بان ذخیره به میدان می‌رویم.

کم سن و سال‌ترین سرمربی فوتبال لیگ برتر بانوان ایران در ادامه تصریح کرد: متاسفانه در همدان که میزبان هستیم غریبانه بازی می‌کنیم و در طول لیگ امسال حسرت حداقل 50 تماشاگر و تشویق کننده را داشتیم و به دلیل دوری ورزشگاه مفتح از شهر باید در نهایت سکوت بازی‌های خود را انجام بدهیم.

وی یادآور شد: با توجه به علاقه‌مندی بانوان همدان به رشته فوتبال و فوتسال قابلیت و ظرفیت این وجود دارد که با توجه و حمایت بیشتر مسئولان ورزش استان در سال‌های آتی تیم‌های قوی‌تری را راهی مسابقات لیگی در سطوح مختلف کنیم.

صادقی اضافه کرد: در چهار هفته پایانی در چهار تیم بالای جدول باید مسابقه دهیم که بازی امروز برابر استقلال آخرین میزبانی ما محسوب ‌می‌شود و در سه بازی بعد باید در بیرون از خانه به مصاف حریفان قدر خود برویم.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه حمایت‌های لازم از طرف باشگاه پاس برای تیم بانوان انجام شده یا خیر؟ تاکید کرد: خوشبختانه مدیرعامل باشگاه پاس همدان پیگیری زیادی در زمینه پشتیبانی این تیم داشته‌اند و در حد یک تیم لیگ برتری از نظر البسه، امکانات سفر برای مسافرت‌ها و همچنین پذیرایی و اسکان تیم را یاری کرده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان پاس همدان افزود: در صورت بقا در لیگ برتر امسال امیدواریم مسئولان باز هم مثل همیشه حامی ورزش بانوان باشند تا بتوانیم در لیگ برتر حضور شایسته‌ای داشته باشیم.

وی اذعان کرد: با شرایطی که داریم به دنبال کسب امتیاز در برابر تیم قدرتمند استقلال در بازی خانگی هستیم تا بتوانیم در جدول جایگاه خوبی داشته باشیم و در بازی‌های آتی بدون استرس و در آرامش برای بقا تلاش کنیم

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن