سقوط تیم پاس همدان از لیگ برتر، فوتبالی نبود

b_150_100_16777215_00_images_stories_football_banoan.jpg.jpgسرمربی تیم فوتبال بانوان پاس گفت: تیم فوتبال بانوان پاس با بهره‌گیری از تمام بازیکنان و کادر فنی، علمکرد خوبی در بین 11 تیم حاضر در لیگ برتر داشت اما فوتبالی سقوط نکرد و مسایل دیگری در این موضوع دخیل بود.

به گزارش "همدان فوتبال"، نسیم صادقی اظهار داشت: لیگ برتر امسال با حضور 12 تیم شروع شده بود که در ابتدای نیم‌فصل نماینده کردستان از ادامه مسابقات انصراف داد و این رقابت‌ها با شرکت تیم‌های آینده‌سازان میهن، استقلال ایران، پاس همدان، پالایش گاز ایلام، دلوار کشتی جنوب، سرخ‌پوشان گرگان، شهرداری بم، فولاد نورد کوه، ملوان بندر انزلی، هیئت ارومیه و ویژن فارس برگزار شد.

وی افزود: تیم فوتبال بانوان پاس همدان در آخرین لحظه به لطف حمایت عبدالحمید رمضانی مدیرعامل باشگاه پاس راهی این رقابت‌ها شد و این موضوع باعث شد تا تیم لیگ برتری بسته نشود و در اصل با ترکیبی از تمامی داشته‌های استان و بازیکنان بومی در این مسابقات حضور پیدا کرد.

سرمربی تیم فوتبال بانوان پاس همدان با اشاره به پشتیبانی خوب باشگاه پاس از تیم بانوان از نظر امکانات لازم یک تیم لیگ برتری تصریح کرد: باشگاه پاس قبل از بازی دیدارهای خانگی از نظر البسه و همچنین در مسایل پشتیبانی، مسافرت‌ها و حتی اردوهای شب حمایت خوبی از این تیم به عمل آورد اما اصلی‌ترین مشکل ما عدم تمرینات منظم و نداشتن زمین تمرینی دائمی بود.

وی یادآور شد: در طول مسابقات به دلیل دیر بسته شدن تیم بارها با مشکل مصدومیت بازیکنان روبرو بودیم و در بعضی از دیدارها فقط با 13 یا 14 بازیکن راهی مسابقات می‌شدیم و این برای یک تیم لیگ برتری مطلوب نبود و باعث شد نتوانیم نتایج دلخواه را کسب کنیم.

صادقی در پاسخ به سئوالی مبنی بر این‌که با وجود سقوط به دسته پایین‌تر از بازیکنان تیمش رضایت دارد یا خیر، اذعان کرد: ترکیبی که امسال تیم بانوان پاس همدان داشت 100 درصد بومی بود و این در مقایسه با تیم‌های 10 تیم دیگر حاضر در این مسابقات تفاوت و فاصله زیادی داشت.

سرمربی تیم فوتبال بانوان پاس اضافه کرد: میانگین سنی بازیکنان تیم پاس همدان کمتر از 20 سال بوده که در کشور برای یک تیم لیگ برتری یک رکورد محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: در بازی آخر برابر تیم خوب ملوان انزلی، تفاوت و فاصله تیم پاس همدان به خوبی مشهود بود و برابر تیمی قرار گرفته بودیم که از 11 بازیکن اصلی تیمش حداقل 10 بازیکن تیم ملی کشورمان را در اختیار داشت و این باعث شده بود نتوانیم با این اختلاف حرفی برای گفتن داشته باشیم.

صادقی در ادامه با اشاره به دلایل سقوط این تیم به دسته پایین‌تر خاطرنشان کرد: ما در طول این مسابقات با وجود مشکلات موجود بازی‌های خوبی را ارائه کردیم و در اواخر فصل با تساوی برابر تیم استقلال ایران برتری خودمان را با این بضاعت دیکته کردم اما با وجود این مسایل نتوانستیم سهمیه را در لیگ برتر حفظ کنیم.

وی تأکید کرد: ما در حالی در انتهای جدول قرار گرفتیم و جزو تیم‌های سقوط‌کننده نام گرفتیم که تنها با تیم‌های بالادستی خودمان با اختلاف یک یا دو امتیاز قرار داشتیم و این موضوع و اختلاف امتیازها در زمین فوتبال اتفاق نیفتاده است.

سرمربی تیم فوتبال بانوان پاس ادامه داد: در این فصل تعدادی از تیم‌ها به دلایل مختلف از حضور در مسابقات خودداری کردند و باخت سه بر صفر به سود میزبان و حریفان رقم خورد و باعث شد تا تیم‌هایی که در بالاتر از تیم پاس در جدول قرار دارند از این اتفاق بهره لازم را ببرند و بدون بازی صاحب سه امتیاز بادآورده بشوند.

وی با بیان این‌که فوتبال همدان دارای استعدادهای زیادی در زمینه فوتبال بانوان است متذکر شد: از تمام مسئولانی که امسال موجب شدند تا تیم فوتبال بانوان همدان در لیگ برتر حضور داشته باشند تشکر ویژه‌ای دارم و امیدوارم که در سال آینده با تدابیری که اندیشیده خواهد شد باعث شوند تا استعداد‌های موجود فوتبال استان از بین نرود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن