فوتبال ليگ برتر بانوان ،

مصاف تيم‌هاي اول و سوم جدول

b_150_100_16777215_00_images_stories_a0390697.jpgتیم اول و سوم جدول لیگ برتر فوتبال بانوان به مصاف هم می روند.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاههای کشور و در مهمترین بازی تیم آینده سازان میهن نجف آباد میزبان ملوان بندر انزلی است .

 

آینده‌سازان با 9امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به ملوان در جایگاه سوم قرار دارد و ملوان هم با4 برد متوالی و 12 امتیاز صدرنشین جدول‌رده‌بندی است .


اینده سازان میهن نجف اباد که فصل گذشته در اولین حضور خود توانست به مقام سوم دست یابد و به عنوان شگفتی ساز لیگ لقب بگیرد ، رقابتهای امسال را خیلی خوب آغاز کرده و با پیروز 6 بر صفر در هفته گذشته مقابل هیات گرگان از روحیه خوبی برای مقابله با ملی پوشان تیم ملوان بندرانزلی برخوردار است.


در طرف مقابل تیم ملوان بندرانزلی که فصل گذشته به عنوان نایب قهرمانی دست یافت دراین فصل به دنبال جبران است برای قهرمانی در لیگ تیم خوبی را روانه میادین کرده است.

 

در سایر دیدارهای این هفته پاس همدان میزبان پالایش گاز ایلام است،استقلال تهران ‌که این هفته مربی خود را به دلیل اخراج در بازی قبلی روی نیمکت ندارند از اوج نصرفارس(نگار دژ شیراز) پذیرایی می کند،‌دلوارکشتی جنوب میزبان هیات گرگان است،هیئت سیستان و بلوچستان با شهرداری مدافع عنوان قهرمانی دیدار می کند و همیاری شهرداری آذربایجان غربی هم میزبان فولادنورکوه سیرجان است.

 

 


اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن