بانوان پاس هنوز ریالی نگرفته اند

سرمربی پاس: شنیده ام بازیکنان پول نگیرند، بازی نمی کنند!

b_150_100_16777215_00_images_stories_football_banoan.jpg

سرمربی تیم فوتبال بانوان پاس همدان درباره تساوی تیمش مقابل ملوان در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان گفت: بازی خوبی ارائه کردیم. حتی 2 فرصت تک به تک را از دست دادیم و در واقع با بی دقتی بازیکن‌مان توپ وارد دروازه حریف نشد. حتی دروازه‌بان هم جا ماند، اما بدشانسی آوردیم .

 

به گزارش خبرنگار "همدان فوتبال"، سکینه بیات با بیان اینکه برد حق تیم پاس بود، اظهار داشت: با روحیه خوب به این بازی آمدیم و بعد از باخت 5 بر یک که در نیم‌فصل اول داشتیم، حقمان در این مسابقه پیروزی بود. بازیکنان ما در نیم‌فصل دوم واقعاً پیشرفت داشته‌اند، اما متاسفانه باشگاه از نظر مالی ضعیف عمل کرده است .

 

وی در ادامه با اشاره به شرایط تیمش اظهار داشت: باشگاه در مورد مسائل مالی ضعیف عمل کرده و نمی‌دانم اگر پول نرسد به چه سرنوشتی دچار خواهیم شد.

 

سرمربی پاس همدان با بیان اینکه باشگاه هنوز ریالی به بازیکنان پرداخت نکرده، عنوان کرد: اگر دستمزد بازیکنان پرداخت شود، عملکردشان بهتر می‌شود. نمی‌دانم این اتفاق رخ می‌دهد یا نه. دستمزد بازیکنان پرداخت نشود نمی‌دانم تیم ما چه سرنوشتی خواهد داشت. من زمزمه‌هایی از بازیکنان می‌شنوم که اگر پول نگیرند دیگر بازی نمی‌کنند. آنها حتی یک جفت کفش هم ندارند.

 

نظرات   

 
-1 #1 piza 1392-10-15 11:24
نشنیده باشیم....

غیر مستقیم داری خط میدی...برو ا............. :O
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن