انجام تست گیری از بانوان لیگ برتر پاس

b_150_100_16777215_00_images_stories_banovan-pas.jpgتست گیری از بازیکنان مستعد فوتبال بانوان برای حضور در ترکیب تیم پاس در فصل جدید رقابت های لیگ برتر کشور انجام شد.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، تست گیری از بازیکنان مستعد در دو جلسه انجام شد و در نهایت کمیته فنی فوتبال بانوان پاس نفرات مدنظر را بررسی و برای حضور در تمرینات اصلی تیم انتخاب کردند.

 

اقدس نجفی سرپرستی تیم فوتبال بانوان پاس در فصل جاری رقابت های لیگ برتر فوتبال در این باره گفت: براساس برنامه یزی صورت گرفته تست گیری از بازیکنان بومی و غیر بومی در دو نوبت انجام شد و در نهایت شماری از بازیکنان آماده را انتخاب کردیم.

 

وی اضافه کرد: تا پایان هفته جاری سرمربی جدید تیم فوتبال بانوان پاس بعد از تایید مدیرعامل باشگاه معرفی خواهند شد.

 

مدیر تیم فوتبال بانوان پاس همدان نیز در این باره گفت: تمام سعی و تلاش مجموعه حضور قدرتمند در فصل جاری رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان است.

 

اعظم باباخانی افزود: تست گیری از بازیکنان انجام شده و با گزینه اصلی سرمربیگری تیم هم مذاکرات لازم را انجام داده ایم که قرار شد تا پایان هفته ضمن حضور در همدان قرارداد رسمی خود را منعقد کند.

 

وی اظهار داشت: سرمربی مدنظر ما دارای سوابق ارزنده در رده سنی نوجوانان و جوانان در سطح ملی و باشگاهی است و چندین سال با فدراسیون فوتبال نیز همکاری دارد.

 

باباخانی با قدردانی از مهندس بهرام یدی مدیرعامل باشگاه و سیدعبدی افتخاری مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در حمایت از تیم فوتبال بانوان گفت: امیدواریم با سعی و تلاش مجموعه در کسب نتایج مطلوب در فصل جاری بتوانیم جواب اعتماد آنها را بدهیم.

 

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن