سرمربی بانوان پاس؛

هدفمان قرار گرفتن در بهترین جایگاه جدول است

b_150_100_16777215_00_images_stories_top1.jpgسرمربی تیم بانوان پاس همدان گفت: کار سختی در بازی مقابل کیان صدرای شیراز داریم اما مهم کسب امتیاز و بازگشت با دست پر از این شهر است .

 

مینا امینی در گفت وگو با خبرنگار "همدان فوتبال"، افزود: لیگ برتر بانوان با حداقل تیم های شرکت کننده برگزار می شود و بنابراین هر بازی حکم فینال را برایمان دارد و از این بابت که شاگردانم همه تلاش خود را برای کسب موفقیت بکار می گیرند، خیالم آسوده است .

 

وی اضافه کرد: فصل جاری بسیار متفاوت با گذشته است چرا که تیم ها با سرمایه گذاری مناسب اقدام به جذب بهترین ها کرده اند، البته ما هم مهره های خوبی در اختیار داریم که همگی با انگیزه و آمادگی مناسب بسر می برند و می خواهیم مقابل کیان صدرا شیراز شروع خوبی را تجربه کنیم.

 

امینی بیان داشت: در هفته های گذشته تمرینات آماده سازی بسیار خوبی را پشت سرگذاشتیم و بازیکن محروم یا مصدوم نیز نداریم.

 

سرمربی تیم بانوان پاس همدان با بیان اینکه البسه جدید تیم هم به بازیکنان داده ایم تا با شرایط متفاوت گام به مسابقات فصل جاری بگذارند، گفت: هدف ما قرار گرفتن در بهترین جایگاه ممکن در لیگ برتر برحسب توان و پتانسیل تیم است و همه مصمم هستیم تا در هر بازی به حداکثر امتیاز برسیم.

 

امینی خاطر نشان کرد: می دانم کار سختی پیش رو داریم و امیدوارم با توکل به پروردگار، دعای بانوان فوتبالدوست و حمایت مسئولان بتوانیم بهترین جایگاه را برای استان همدان به ارمغان آوریم.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن