لیگ برتر بانوان؛

آزمون سخت سبزپوشان در عبور از سد صدرنشین

b_150_100_16777215_00_images_stories_football_banoan.jpg.jpgهفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور در حالی جمعه هفته جاری برگزار می شود که بانوان پاس در نخستین گام در فصل جدید مسابقات به مصاف تیم آماده کیان صدرا شیراز می روند.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، سبزپوشان طبق برنامه باید جمعه گذشته پذیرای استقلال تهران می شدند که بنا به دلایل جالب توجه! این بازی به یک باره لغو شد تا بانوان پاس برای هفته دوم برنامه ریزی کنند .
تیم تحت هدایت مینا امینی تقریبا بومی و مصمم به کسب نتایج درخشان در لیگ برتر است .

 

آنچه هنوز در استان همدان در سال های اخیر توجهی به آن نمی شد، کم رنگ بودن باورها نسبت به توانمندی بانوان همدانی بود اما امسال آنها در تلاش هستند تا با ارائه بازی های مطلوب و کسب امتیازهای لازم قدرت خود را به رخ حریفان بکشند.

 

آنها هرگز نمی خواهند زنگ تفریح مسابقات باشند و با وجود نفرات باتجربه و بومی های متعصب قطعا امسال تیمی متفاوت با گذشته را شاهد خواهیم بود. تیمی که با حمایت های همه جانبه مدیریت باشگاه توانسته تمرینات منظم و مستمری انجام دهد و با انگیزه مضاعف آماده رقابت با حریفان شود.

 

بانوان همدانی می توانند امسال شگفتی ساز مسابقات شوند. حریف این هفته آنها کیان صدرا شیراز است. تیمی که در هفته نخست با پنج گل دادگر جیرفت را شکست داد تا به تنهایی در صدرجدول قرار گیرد.

 

صدرایی ها این بار در بازی خانگی دنبال کسب حداکثر امتیاز هستند اما تیم پاس نیز با انگیزه مثال زدنی بازیکنان و تلاش کادر فنی می کوشد تا امسال برای استان همدان نماینده خوبی در لیگ برتر باشد.

 

انتظار می رود تیم بانوان پاس با کسب نتایج قابل قبول بتواند نگاه ها را به خود جلب کرده و شرایط را برای حمایت های بیشتر فراهم سازد.

 

دیدار تیم های کیان صدرای شیراز و پاس همدان از ساعت 11 صبح جمعه هفته جاری، هجدهم مهرماه در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز آغاز می شود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن