سرمربی بانوان پاس؛

فقط 30 درصد انتطاراتم برآورده شد، ملوان تیم ملی است!

b_150_100_16777215_00_images_stories_football_banoan.jpgسرمربی بانوان پاس همدان گفت: شاگردانم تاکنون فقط 30 درصد از انتظاراتم را به لحاظ فنی در دو بازی گذشته برآورده کرده اند و امیدوارم در بازی های آینده شرایط بهتری را از عملکرد آنها شاهد باشم.

 

به گزارش "همدان فوتبال"مینا امینی افزود: در تمرینات همه تلاشم را برای آماده سازی مناسب آنها و شناخت بهتر از تاکتیک های فنی بکار گرفته ام اما در طول دو بازی گذشته 30 درصد از آنچه که در ذهنم هست و به بازیکنان در تمرینات القا کرده ام را توانسته اند به اجرا بگذارند. این شرایط باید تغییر کند و انتظار داریم در بازی های آینده به مراتب بهتر به اجرای دستورات فنی بپردازند.

 

وی اضافه کرد: من در استراتژی هایم معتقدم که باید ابتدا یک دفاع خوب تیمی داشته باشم و سپس در موارد تهاجمی خوب بود. من براساس تفکرات عقلانی در هر بازی ترکیب تیم را چیدمان می کنم و تمام سعی و تلاش مجموعه هم کسب نتایج آبرومندانه برای پاس است.

 

امینی اظهار داشت: ما باید خیلی بهتر از این ها در زمین کار کنیم. این از توان بازیکنان بر می آید منتهی تلاش بیشتر هم مهم است.

 

وی در ادامه با اشاره به بازی گذشته تیمش مقابل دادگر جیرفت گفت: در آن بازی به دلیل بارش شدید باران، زمین شرایط مساعدی نداشت و نتوانستیم به آنچه که انتظار داشتیم دست یابیم. البته بازی را با پیروزی به پایان بردیم اما شرایط نامساعد زمین منجر به این نشد که بهتر بازی کنیم.

 

سرمربی بانوان پاس همدان با تاکید بر بازی حساس تیمش مقابل ملوان در جمعه هفته جاری گفت: بازی سختی پیش رو داریم. ملوان همیشه جزو تیم های اول و دوم لیگ برتر بانوان بوده و از بازیکنان باتجربه و ملی پوش سود می برد. حتی آنها در مواقعی از مربیان آقا در تمرینات استفاده می کنند که می تواند به موفقیت این تیم کمک کند. بازی سختی پیش رو داریم منتهی تمام تلاش خود را می کنیم تا از این بازی حساس سربلند خارج شویم.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن