سرمربی بانوان پاس:

ملوانی ها بازی جوانمردانه را رعایت نکردند

b_150_100_16777215_00_images_stories_logojadidpas.jpgسرمربی بانوان پاس همدان گفت: در بازی دیروز متاسفانه بازیکنان تیم ملوان بندرانزلی بازی جوانمردانه را رعایت نکردند.

 

مینا امینی در گفتگو با خبرنگار "همدان فوتبال" افزود: قبل از دریافت گل اول مقابل ملوان بندرانزلی یکی از بازیکنان ما به دلیل برخورد با بازیکن حریف در میانه میدان به زمین افتاد و بازیکنان ما به این اعتقاد که ملوانی ها به رسم بازی جوانمردانه توپ را به بیرون انتقال می دهند، ایستادند و همین توقف باعث شد تا حریف گل اول را وارد دروازه ما کند.

 

وی اضافه کرد: با وجود اینکه گل تساوی بخش را در همان نیمه اول به ثمر رساندیم اما در نیمه دوم مشکلات روانی بازیکنان ناشی از همان صحنه نیمه اول که حتی بازهم تکرار شد، باعث شد تا ضریب اشتباهات فردی بالا برود و در نهایت بازی را به ملوان واگذار کردیم.

 

سرمربی بانوان پاس همدان بیان داشت: تیم ما در نیمه نخست بسیار هماهنگ و روان بازی کرد و هر آنچه که به لحاظ فنی از بازیکنان خواستم را در زمین پیاده کردند اما در نیمه دوم انتظاراتم به لحاظ فنی برآورده نشد.

 

امینی اظهار داشت: متاسفانه داوری مسابقه هم اشتباهاتی داشت و هرگاه که اعتراض داشتیم ناظر بازی مدام روی نیمکت ما قرار می گرفت اما در مجموع متولیان برگزاری فوتبال بانوان باید بدانند که مربیان هم شناخت لازم را از اصول داوری دارند و اگر صحنه ای را مورد اعتراض قرار می دهند قطعا اشتباهی از جانب داوری پیش آمده است.

 

وی با انتقاد از شیوه بازی تیم ملوان بندرانزلی گفت: باشگاه ملوان قدمت بالایی به لحاظ برخورداری از اسطوره های اخلاق نظیر مرحوم سیروس قایقران دارد و برای تیمی که این چنین پیشینه درخشانی به لحاظ اخلاقی دارد نباید در یک بازی اصول جوانمردانه را رعایت نکند.

 

امینی خاطرنشان کرد: با این حال باخت مقابل ملوان را به فراموشی سپردیم و از امروز نیز برای پیروزی در دیدارهای آینده برنامه ریزی کرده ایم.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن