انتظارات برآورده نشد

مصدومیت ها گریبانگیر بانوان پاس

 

b_150_100_16777215_00_images_stories_football_banoan.jpgسرمربی تیم بانوان پاس همدان معتقد است: شاگردانش در دو بازی گذشته نتوانسته اند انتظارات را برآورده کنند و این در حالی است که آنها می توانستند عملکرد بهتری را ارایه دهند.

 

 

مینا امینی در گفتگو با خبرنگار "همدان فوتبال"، گفت: من انتظار دارم شاگردانم بهتر کار کنند چرا که این توانایی را دارند که مقابل حریفان قدرتمندتر ظاهر شوند. هر چند پتانسیل تیم ما تا حدی است که نمی توان بازی راحتی را مقابل تیم هایی مانند ملوان انزلی و آینده سازان میهن تجسم کرد. این تیم ها دو برابر ما بازیکن دارند و اغلب آنها هم ملی پوش هستند. با این حال بازیکنان ما هم می توانند با سعی و تلاش بیشتر نتایج بهتر رقم بزنند.

 

وی مصدومیت های پیاپی بازیکنان به خصوص در دو بازی گذشته را در نتیجه گیری تیم تاثیرگذار دانست و گفت: تیم ما انقدر بازیکن ندارد که بتوانیم با خیال آسوده بازی ها را ادامه داده و مصدومیت ها هم نگران کننده نباشد. مهره های اصلی ما مصدوم شده اند و این برای تیم ما سخت است. من توقع بیش از حد از نفراتم ندارم اما این انتظار را دارم به همان اندازه که به لحاظ فنی و تمریناتی که مرور کرده ایم، کار کنند.

 

وی در خصوص دور جدید تمرینات تیمش گفت: ما این هفته به دلیل حضور چند بازیکن ملی پوش تیم شهرداری سیرجان بازی انجام ندادیم و برهمین اساس تمرین تیم را از روز شنبه استارت می زنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: هفته آینده بازی مهمی مقابل شهرداری ارومیه داریم. تیم تا روز چهارشنبه تمرین می کند و سپس رهسپار ارومیه می شویم.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن