نبرد تیم های شش امتیازی پاس و شهرداری ارومیه در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان

b_150_100_16777215_00_images_stories_football_banoan.jpgهفته هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال زنان این هفته در حالی پیگیری می شود که تیم های شش امتیازی پاس همدان و همیاری شهرداری ارومیه به مصاف هم می روند.

 

 

به گزارش "همدان فوتبال"، هر دو تیم پاس و شهرداری ارومیه با شش امتیاز به ترتیب در رده های پنجم و ششم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور قرار دارند.

 

بانوان پاس در حالی در این بازی حاضر می شوند که با لشکری از مصدومان دست و پنجه می زنند و شرایط سختی را این روزها دنبال می کنند.

 

با این حال کادر فنی بانوان پاس با کمک پزشک تیم سعی در آماده سازی نفرات و حضور حداکثری آنها در این بازی دارند.

 

در این هفته تیم شهرداری سیرجان که امسال یکی از مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می شود میزبان تیم صدرنشین آینده سازان میهن اصفهان است تا مشخص شود در پایان هفته هفتم چه تیمی با امتیاز بیشتر صدر جدول را به دست می آورد.

 

درحال حاضر تیم آینده سازان میهن با 14 امتیاز از مجموع 6 بازی انجام شده صدر جدول رقابت ها را در اختیار دارد ، تیم شهرداری سیرجان با 12 امتیاز از مجموع چهار بازی در رده دوم قرار دارد و تیم شهرداری بم با 12 امتیاز از چهار بازی انجام شده و تفاضل گل کمتر در رده سوم جدول ایستاده است.

 

شهرداری بم نیز این هفته میزبان استقلال تهران است و درشرایطی بازیکنان این تیم به مصاف حریف می روند که از نظر روانی به دلیل ادعای بازیکنان تیم ملوان بندر انزلی در خصوص دوپینگ به شدت تحت فشار هستند.

 

یکی دیگراز مدعیان این دوره از رقابت ها تیم ملوان بندرانزلی است که با 10 امتیاز از پنج بازی انجام شده در رده چهارم جدول ایستاده و این هفته نیز قرار است مقابل تیم دلوار کشتی جنوب بوشهر به میدان رود.

 

دلوار کشتی همیشه یکی از تیم های خوب لیگ برتر فوتبال زنان بوده است .

 

تیم های استقلال ، پالایش گازایلام و دلوار کشتی نیز رده هفتم تا نهم را دارند و پس از آن ها به ترتیب تیم های کیان صدرای فارس و شهرداری دادگر جیرفت هستند.

 

سازمان لیگ برنامه هفته هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال زنان را به شرح زیر اعلام کرد:

 

هفته هفتم -23 آبان 93/ ساعت 10:00

 

ملوان بندر انزلی - دلوار کشتی جنوب بوشهر/ ورزشگاه تختی انزلی

 

شهرداری بم - استقلال ایران / ورزشگاه فجر بم

 

همیاری شهرداری ارومیه - پاس همدان / ورزشگاه تختی ارومیه

 

پالایش گاز ایلام - کیان صدرا فارس / ورزشگاه تختی ایلام

 

شهرداری سیرجان - آینده سازان اصفهان / ورزشگاه تختی سیرجان

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن