پالایش گاز ایلام پاس همدان را به آتش کشید!

b_150_100_16777215_00_images_stories_football_banoan.jpgتیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام در هفته نهم مسابقات لیگ برتر بانوان کشور، موفق شد با نتیجه سه بر یک تیم فوتبال پاس همدان را شکست دهد .

 

 

 

به گزارش "همدان فوتبال"، بازی دو تیم در قالب هفته نهم مسابقات لیگ برتر بانوان کشور امروز جمعه به میزبانی ایلام در ورزشگاه تختی این شهر برگزار شد و تیم فوتبال پالایش گاز ایلام موفق به شکست تیم قدرتمند پاس همدان شد.

 

این مسابقه فوتبال حاشیه های زیادی داشت که بیرون آمدن بازیکنان تیم پالایش گاز ایلام با تشخیص سرمربی این تیم و به نشانه اعتراض به عملکرد ضعیف تیم داوری مهمترین آنها بود.

 

سرمربی تیم فوتبال پالایش گاز ایلام در دقایق پایانی بازی و وقتی داور خطای پنالتی بر روی بازیکن این تیم در محوطه جریمه حریف را نگرفت با اعتراض شدید به عملکرد داور، از بازیکنان خود خواست زمین بازی را ترک کنند.

 

بدنبال خروج بازیکنان پالایش گاز از زمین و اعتراض کادر فنی این تیم، داور بازی با مشورت همکاران خود (دو داور خط نگهدار و داور چهارم) تصمیم خود را تغییر داد و یک ضربه پنالتی به نفع تیم پالایش اعلام کرد که منجر به ثمر رسیدن گل سوم این تیم شد.

 

تیم فوتبال پالایش گاز ایلام با کسب پیروزی و سه امتیاز این بازی ضمن تداوم بردهایش در هفته های اخیر، هم اکنون با 16 امتیار و بخاطر تفاضل گل بهتر در جایگاه سوم قرار گرفته است.

 

از دیگر نکات قابل توجه این بازی، حضور دو نفر از بازیکنان توانمند ایلامی در ترکیب تیم پاس همدان بود که در این فصل به این تیم پیوسته بودند.

 

تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام جمعه هفته آینده و در قالب هفته دهم لیگ برتر مهمان تیم فوتبال مبارکه ماهان است و تیم فوتبال پاس همدان نیز میزبان شهرداری بم خواهد بود.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن