فشردگی بلای جدول لیگ برتر فوتبال بانوان

b_150_100_16777215_00_images_stories_football_banoan.jpgبالای جدول لیگ برتر فوتبال بانوان بسیار فشرده است تیم‌های دوم تا چهارم جدول رده بندی به فاصله اختلاف 2 امتیازی سایه به سایه یکدیگر را تعقیب می کنند.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، سه تیم برای حفظ جایگاهشان و کم کردن فاصله امتیازی با تیم 24 امتیازی شهرداری بم باید در هفته دهم مقابل حریفان امتیاز از دست ندهند.

 

تیم شهرداری بم صدرنشین رقابت‌ها در همدان میهمان تیم پاس همدان است. تیم شهرداری بم با هدایت مرضیه جعفری در لیگ شرکت می‌کند این تیم با 24 امتیاز صدر جدول را در اختیار دارد. باخت و پیروزی تغییری در جایگاه فصلی این تیم ندارد. بازیکنان این تیم با آرامش و تمرکز بالاتری به مصاف پاس همدان می‌روند. بازیکنان شهرداری بم ترسی از بابت از دست دادن صدر جدول ندارند وم قطعا به هدف اختلاف امتیازی با سایر تیم‌ها به مصاف پاس همدان می‌روند. تیم پاس همدان در هفته نهم بازنده دیدار شده‌اند. هدفشان در دیدار خانگی کسب امتیازات کامل دیدار است تا علاوه بر جبران شکست، شرایطشان را در جدول بهبود ببخشند. تیم پاس با کسب 9 امتیاز در مکان هشتم جدول قرار گرفته است در صورت باخت تیم‌های بالای جدول و پیروزی پاس، بازیکنان همدانی می‌توانند امیدوار به صعود 2 پله‌ای در جدول باشند.

 

قضاوت این دیدار برعهده‌ مائده جعفری است.

 

تیم ملوان تیم دوم جدول رده بندی که با 5 اختلاف امتیاز سایه به سایه تیم شهرداری به پیش می‌رود در این هفته میهمان تیم همیاری آذربایجان غربی است. شاگردان مریم علیدوستی در هفته نهم با پیروزی که مقابل تیم استقلال بدست آوردند با روحیه‌ای مضاعف و برای کم کردن فاصله امتیازاتشان با تیم شهرداری به مصاف تیم همیاری آذربایجان غربی می‌رود تیم ملوان در صورت پیروزی در فاصله 2 امتیازی تیم صدرنشین قرار می‌گیرد از طرفی تیم همیاری آذربایجان غربی 12 امتیازی و در مکان 6 جدول قرار گرفته است. شاگردان پریا خلیل زاده با پیروزی در این دیدار یک پله صعود می‌کنند و به تیم‌های بالای جدول نزدیک می‌شوند. تیم همیاری آذربایجان غربی در هفته 9 با کسب امتیاز دیدار مقابل شهرداری سیرجان شرایطشان را جدول تغییر دادند بازیکنان این تیم بدنبال تکرار پیروزی هستند.

 

قضاوت دیدار بر عهده سلما رضوی است.

 

تیم‌های کیان صدرا فارس و استقلال ایران در هفته دهم به مصاف هم می‌روند تیم کیان صدرا با مربیگری نجمه برزگر در هفتمین دوره رقابت‌های لیگ شرکت کرده است کیان صدرا شرایط خوبی در جدول ندارد این تیم که نخستین حضورش در رقابت‌های لیگ برتر را تجربه می کند تاکنون علی رغم انجام 8 بازی امتیازی را کسب نکرده است و با تفاضل گل 37- در مکان دهم جدول قرار گرفته است مسئولان تیم کیان صدرا قصد دارند در نیم فصل دوم با جذب بازیکنان در پست‌های مختلف ضعف تیمشان را تقویت و عملکرد مناسبی را در رقابت‌های نیم فصل دوم به نمایش بگذارند تیم استقلال حریف تیم کیان صدرا با سرمربیگری مریم حسن زاده و مدیریت بهرام افشارزاده نتایج خوبی را تاکنون بدست نیاورده است آبی پوشان پایتخت در هفته نهم مغلوب حریفشان شدند و برای جبران نتیجه به میدان می‌روند این تیم با کسب 10 امتیاز در مکان هفتم قرار گرفته است. پیروزی در این دیدار صعود یک پله‌ای تیم استقلال را به همراه دارد البته به شرط باخت سایر تیم‌های بالای جدولی.

 

قضاوت دیدار تیم کیان صدرا و استقلال ایران بر عهده مهناز ذکایی است.

 

از دیگر رقابت‌ این هفته دیدار 2 تیم دادگر جیرفت و دلوار کشتی جنوب بوشهر است تیم دادگر جیرفت با مشکلات بسیاری مواجه است مسئولان این تیم هدفشان در رقابت‌ها را ماندن و بقا در رقابت‌های لیگ برتر بیان می‌کنند انجام بازی و تفاضل گل 89- بدون کسب پیروزی شرایط بقا را برای این تیم سخت کرده است. مسئولان تیم دادگر بدنبال جذب بازیکن در نیم فصل هستند اگرچه اتفاقات فوتبال غیر قابل پیش‌بینی است اما بعید است این تیم در لیگ بازی رقابت‌های برتر فوتبال بانوان جزو تیم‌های سقوط کننده به رقابت‌های لیگ برتر نباشد. تیم دادگرجیرفت با سرمربیگری ربابه دادگر هدایت می‌شود. تیم دلوار کشتی جنوب حریف دادگر جیرفت همانند حریفش شرایط خوبی ندارد. این تیم با کسب 7 امتیاز در مکان نهم جدول قرار گرفته است. بازیکنان دلوارکشتی با پیروزی پرگلی که در هفته نهم مقابل کیان صدرا کسب کردند با روحیه‌ای ‌مضاعف مهماند تیم جیرفتی هستند.

 

قضاوت این دیدار بر عهده‌ جمیله کشاورز است.

 

تیم آینده سازان میزبان تیم پالایش گاز در هفته دهم است. تیم آینده‌‌سازان با مربیگری ناهید عابدیان عملکرد خوبی را در رقابت‌ها به نمایش گذاشتند. این تیم با کسب 17 امتیاز و قرار گرفتن در مکان سوم شرایط مناسبی نیز در جدول رده‌بندی وارد تیم آینده‌سازان برای کم کردن فاصله امتیازش با تیم صدرنشین و قرارگرفتن در مکان دوم به دنبال پیروزی در این دیدار است. از طرفی تیم پالایش تیم دست و پا بسته‌ای نیست. این تیم با کسب 16 امتیاز و اختلاف یک امتیازی سایه به سایه تیم آینده سازان به پیش ‌می‌رود. تیم ‌پالایش گاز ایلام در صورت پیروزی تا مکان‌ دوم صعود می‌کند این دیدار برای هر 2 تیم از حساسیت بالایی برخوردار است. پیروزی 2 تیم را به رده‌های بالا جدول صوق می‌دهد واز طرفی باخت، اسباب سقوط چند پله‌ای را برای 2 تیم فراهم می‌کند.

 

قضاوت این دیدار مهم عهد‌ه‌ سلطنت نوروزی است.

 

گفتنی است بازی‌ها بصورت همزمان جمعه 10 صبح برگزار می‌شود.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن