سرمربی بانوان پاس:

نبرد دارا و ندارها را مقابل شهرداری بم برگزار کردیم

b_150_100_16777215_00_images_stories_football_banoan.jpgسرمربی تیم فوتبال بانوان پاس گفت: بازی تیم پاس همدان مقابل شهرداری بم، نبرد دارا و ندارها بود.

 

مینا امینی به خبرنگار "همدان فوتبال"، افزود: تیم شهرداری بم از بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال بانوان کشور بهره می برد و اینکه توقع کسب پیروزی و حتی تساوی مقابل این تیم داشته باشیم، دور از انتظار بود.

 

وی اظهار کرد: آنها با کلکسیونی از بازیکنان باتجربه و شاخص فوتبال بانوان گام به رقابت های لیگ برتر گذاشته اند و می توان پیش بینی کرد که همچون گذشته قهرمان این دوره از مسابقات شوند.

 

وی بیان داشت: تیم ما با لشکری از بازیکنان مصدوم مواجه است و در بازی روز گذشته نیز تمام سعی ما گل نخوردن بود که البته حریف قدرتمند این دیدار به رغم تلاش شاگردانم توانست پنج گل به ثمر برساند.

 

امینی خاطرنشان کرد: شرایط برای تیم ما بسیار سخت است و قطعا تغییراتی را در نیم فصل اعمال می کنیم تا در ادامه مسابقات بتوانیم وضعیت خود را در جدول رده بندی رقابت ها بهبود بخشیم.

 

سرمربی تیم فوتبال بانوان پاس همدان افزود: مدیرعامل باشگاه پاس در حد توان و بضاعت مالی حمایت های لازم را داشته است و قدردان زحمات وی هستیم اما نیاز است تا با ترمیم نقاط ضعف تیم در نتیجه گیری بهتر عمل کنیم.

 

وی یادآور شد: در نیم فصل قصد تغییرات در تیم را داریم و آن دسته از بازیکنانی که به هر جهت کم کار یا ضعیف عمل کرده اند را کنار خواهیم گذاشت.

 

تیم شهرداری بم در هفته دهم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور در بازی مقابل پاس همدان که (جمعه) به میزبانی ورزشگاه شهید مفتح شهر همدان برگزار شد، با نتیجه پنج بر صفر مقابل پاس همدان به پیروزی رسید.

 

تیم پاس همدان هم اکنون در جدول 9 تیمی لیگ برتر بانوان کشور با سه پیروزی در رتبه هشتم قرار دارد.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن