سرمربی بانوان پاس:

انحلال در کار نیست، نیم فصل دوم بهتر ظاهر می شویم

b_150_100_16777215_00_images_stories_banovan-pas.jpgسرمربی فوتبال بانوان پاس همدان انحلال این تیم را شایعه دانست و تاکید کرد: در نیم فصل دوم لیگ برتر به مراتب بهتر از نیم فصل اول ظاهر می شویم.

 

مینا امینیˈ در گفتگو با خبرنگار "همدان فوتبال" اظهار داشت: برای حضور قدرتمند در نیم فصل دوم مسابقات تغییراتی را در تیم ایجاد کرده ایم و سعی داریم تا شروع نیم فصل دوم نقاط ضعف تیم را بهبود ببخشیم.

 

وی اضافه کرد: رقابت های امسال قابل مقایسه با فصل قبل نیست و تیم ها و بازیکنان به لحاظ کیفی و فنی در سطح بالایی قرار دارند و امیدوارم بتوانیم بهتر از نیم فصل اول نتیجه بگیریم.

 

امینی بیان داشت: البته در تیم پاس برای جذب بازیکن جدید با مشکل مواجه هستیم چرا که تیم های مدعی قهرمانی بهترین ها را جذب کرده اند و بازیکنان باقی مانده هم به لحاظ کیفی در سطحی نیستند که کمک شایانی به ما کنند.

 

وی در خصوص تغییرات تاکتیکی و حضور شاگردانش در چند پست بازی گفت: معتقدم یک بازیکن که مدعی شرایط حرفه ای در فوتبال است باید بتواند حداقل در دو پست بازی کند و ما بارها در نیم فصل اول این تغییرات را داشته ایم.

 

امینی با قدردانی از حمایت های مدیریت باشگاه پاس همدان از تیم بانوان گفت: در حد امکان از تیم حمایت های لازم صورت گرفته است و امیدوارم با کسب نتایج قابل قبول در نیم فصل دوم بتوانیم بهترین جایگاه ممکن را کسب کنیم.

 

وی در خصوص انصراف دو تیم از لیگ برتر فوتبال کشور گفت: به هر حال همه تیم ها با مشکلات مالی مواجه هستند و البته تیم هایی که اکنون در بالای جدول هستند با پشتوانه دولتی توانسته اند بهترین شرایط را برای خود مهیا کنند و اگر هم تیمی انصراف می دهد قطعا با مشکل مالی روبه رو است.

 

امینی خاطرنشان کرد: تیم های باقی مانده در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال کشور از شرایط فنی و کیفی بالایی برخوردار هستند و به هیچ عنوان بازی آسانی در پیش نخواهیم داشت.

 

دور برگشت رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور از 26 ماه جاری آغاز می شود و تیم پاس میهمان شهرداری سیرجان خواهد بود.

 

گفتنی است: رقابت‌های لیگ دسته‌ی یک فوتبال کشور که از سوم دی‌ماه تعطیل شده، از 12 بهمن‌ماه مجددا آغاز خواهد شد.


 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن