سرمربی بانوان پاس همدان:

رقبای ما تا دندان مسلح شده اند!

b_150_100_16777215_00_images_stories_football_banoan.jpgسرمربی تیم فوتبال بانوان پاس همدان با اشاره به نزدیک شدن به نیم فصل دوم لیگ برتر بانوان گفت: تیم های مدعی عنوان قهرمانی بهترین بازیکنان را جذب کرده و تا دندان مسلح هستند.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، مینا امینی اظهار داشت: در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر بانوان باشگاه های کشور به مراتب بهتر از نیم فصل اول ظاهر خواهیم شد اما نکته مهم اینجاست که تیم های مدعی قهرمانی بهترین ها را جذب کرده اند و بازیکنان باقی مانده هم به لحاظ کیفی در سطحی نیستند که کمک شایانی به ما کنند .

 

وی اضافه کرد: با تمام این تفاسیر سعی می کنیم نقاط ضعف خود را تا آغاز رقابت های نیم فصل دوم پوشش و تیمی کامل روانه بازی ها کنیم. برای حضور قدرتمند در نیم فصل دوم مسابقات تغییراتی را در تیم ایجاد کرده ایم و سعی داریم تا شروع نیم فصل دوم نقاط ضعف تیم را بهبود ببخشیم.

 

امینی با بیان اینکه بازیکنانش به لحاظ کیفی و فنی در سطح بالایی قرار دارند، اعلام کرد: معتقدم یک بازیکن که مدعی شرایط حرفه ای در فوتبال است باید بتواند حداقل در دو پست بازی کند و ما بارها در نیم فصل اول این تغییرات را داشته ایم.

 

وی در خصوص انصراف دو تیم از لیگ برتر فوتبال کشور گفت: به هر حال همه تیم ها با مشکلات مالی مواجه هستند و البته تیم هایی که اکنون در بالای جدول هستند با پشتوانه دولتی توانسته اند بهترین شرایط را برای خود مهیا کنند و اگر هم تیمی انصراف می دهد قطعا با مشکل مالی روبه رو است.


 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن