نبرد پاس برای صدرنشینی و تلاش شهرداری برای بازگشت به جمع مدعیان

b_150_100_16777215_00_images_pasharda_22.jpgتیم پاس در هفته چهارم گروه سه لیگ دسته دوم فوتبال کشور در حالی در دیدار بیرون از خانه به دنبال تصاحب صدر جدول است که شهرداری دیگر نماینده استان همدان در بازی خانگی در تلاش برای بهره مندی از شرایط میزبانی و کسب پیروزی برای بازگشت به جمع مدعیان این گروه خواهد بود.   

به گزارش "همدان فوتبال"، هفته چهارم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز در سه گروه برگزار می شود و طبق برنامه تیم پاس از ساعت 15:15 در ورزشگاه نزاجا تهران به مصاف نیروی زمینی می رود و شهرداری همدان نیز از ساعت 15:30 دقیقه در ورزشگاه شهدای قدس همدان پذیرای آلومینیوم هرمزگان است.

پاسی ها با دو پیروزی از دو بازی شرایط ایده آلی در جدول گروه سه رقابت های لیگ دسته دو فوتبال کشور دارند و برتری در بازی امروز مقابل نیروی زمینی، شانس صدرنشینی را به آنها می دهد.

تیم پاس تاکنون از دو بازی صاحب دو پیروزی، سه گل زده و بدون دریافت گل، با یک بازی کمتر در رده دوم جدول گروه سه قرار گرفته است و دیدار امروز مقابل نیروی زمینی می تواند فرصت مناسب برای رسیدن به صدر جدول باشد.

شاگردان طلایی منش هر چند در دیدار گذشته مقابل شهرداری تبریز عملکرد خوبی در نیمه نخست و حتی نیمه دوم نداشتند اما گل دیرهنگام آرمین طلایی منش سبب شد تا این تیم به یک برد ارزشمند خانگی دست یابد.

تزلزل خط دفاعی، نبود بازی گردان باتجربه در میانه میدان و تغذیه نشدن مناسب مهاجمان سبب شد تا پاسی ها در دیدار مقابل شهرداری تبریز که چندین موقعیت مسلم گلزنی هم داشت، در نهایت پیروز میدان شود.

بازی با نیروی زمینی اما شرایط متفاوت با دیدار مقابل شهرداری تبریز خواهد داشت و این تیم پرمهره در دیدارهای خانگی حریف سرسختی برای رقیبان خود است.

پاس اگر بتواند امروز از سد نیروی زمینی تهران عبور کند شانس بالایی برای صدرنشینی خواهد داشت و کوچکترین لغزش از سوی شاهین شهرداری بوشهر صدرنشین این گروه، پاس را به صدر می برد.

فاصله کم امتیازها سبب شده تا تیم پاس در صورت شکست در این دیدار حتی تا مرز سقوط به رده هشتم تنزل کند و تساوی نیز به سود سایر حریفان خواهد بود.

در مقابل تیم نیروی زمینی تهران نیز در صورت پیروزی در این بازی همانند پاس شانس صدرنشینی را دارد اما در صورت شکست امکان سقوط تا رده دهم نیز وجود خواهد داشت.

فاصله امتیازی تیم صدرنشین تا تیم دهم جدول 12 تیمی گروه سه لیگ دسته دوم فوتبال کشور تنها چهار امتیاز است و برد و باخت ها در دیدار امروز جایگاه تیم ها در جدول رده بندی را دستخوش تغییرات اساسی می کند.

دیدار این دو تیم عصر امروز با قضاوت حامد بیک زند به همراه حافظ عظیمی و داوود عروج لو خواهد بود.

** نبرد شهرداری همدان مقابل قعرنشین جدول

تیم شهرداری همدان نیز تاکنون با سه بازی، یک برد، یک تساوی و یک شکست، سه گل زده و سه گل خورده و چهار امتیاز در رتبه هفتم جدول گروه سه قرار گرفته است.

شاگردان هادی گل محمدی پس از باخت بحث برانگیز مقابل پاس در هفته نخست، پیروزی ارزشمند برابر شاهین ماهشهر و تساوی در دیدار با کاسپین قزوین، حالا محکوم به برد خانگی مقابل تیم قعرنشین و پرحاشیه آلومینیوم هرمزگان هستند.

شهرداری همدان همان اندازه که در گلزنی عملکردی به مراتب خوب داشته است اما در خط دفاعی با مشکل روبه رو بوده و میانگین دریافت یک گل در هر بازی جالب به نظر نمی رسد.

این تیم هر چند به گفته کادر فنی برای بقا در لیگ دو، اولین حضور خود در این رقابت ها را تجربه می کند اما چه بسا همین تفکر سبب شود تا شهرداری در هفته های پایانی به مشکل بخورد.

تاکتیک گل محمدی سرمربی شهرداری، استفاده از ابزار تهاجمی در بازی های خانگی و سیستم دفاعی در دیدارهای خارج از خانه است و این بار نیز می کوشد با سیستم تهاجمی و احتمال زیاد به کار گیری دو مهاجم در برابر تیم قعرنشین آلومینیوم به سه امتیاز برسد.

شهرداری در صورت پیروزی در بازی امروز شانس بازگشت به جمع مدعیان این گروه در بالای جدول را دارد.

آلومینیوم هرمزگان حریف شهرداری همدان در دیدار امروز از اوضاع مطلوب برخوردار نیست پس از شکست مقابل شاهین شهرداری بوشهر و کارا شیراز در هفته های آغازین رقابت ها، مقابل سردار بوکان در بازی خانگی نیز متوقف شد تا با یک امتیاز از سه بازی در رتبه یازدهم جدول دوازده تیمی گروه سه قرار بگیرد.

مهمترین مهره حاضر در تیم آلومینیوم هرمزگان عباس سرخاب سرمربی باتجربه این تیم است که یک فصل نیز تجربه سرمربیگری در فوتبال همدان را داشته و با شناخت از فضای این شهر به مصاف میزبان خود شهرداری همدان می رود.

با این حال برتری تیم شهرداری همدان با توجه به شرایط میزبانی و انگیزه مضاعف بازیکنان برای کسب سه امتیاز محتمل است و شاید بهترین نتیجه برای تیم آلومینیوم هرمزگان نیز تساوی در این دیدار باشد.

مرتضی عابدی به همراه حسین سلیمانی و مجتبی رجبیان قضاوت این دیدار را به میزبانی ورزشگاه شهدای قدس همدان برعهده خواهند داشت. منبع: ایرنا

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن