جدال حساس شهرداری همدان در ایستگاه پانزدهم لیگ یک فوتبال

b_150_100_16777215_00_images_stories_shahrdari_shahrdari-hm.jpg 9هفته در حسرت برد باعث شده تا شهرداری همدان نه تنها از جمع مدعیان لیگ دسته یک فوتبال کشور فاصله بگیرد بلکه به قعر جدول مسابقات نیز نزدیک شود.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا، آخرین پیروزی تیم شهرداری همدان در فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال کشور به هفته پنجم مقابل رایکا بابل باز می گردد و پس از آن شاگردان "رضا طلایی منش" موفق به کسب برد نشده‌اند.
۶ تساوی و سه شکست حاصل تلاش این تیم در ۹ هفته مسابقات لیگ بوده و باعث شده تا شهرداری همدان در رده دهم جدول روی لبه تیغ قرار بگیرد.
تیمی که تا به اینجا تنها ۱۰ گل زده را در کارنامه خود به ثبت رسانده و همین مساله در عدم پیروزی‌های شهرداری در هفته‌های اخیر تاثیرگذار بوده است.
نکته جالب توجه اینکه شهرداری در این چهارده هفته تنها با پنج گل خورده یکی از بهترین خط دفاع‌ها را در بین تیم‌های حاضر در مسابقات داشته و با این حال در جدول دچار تنزل رتبه شده است.
آقای تساوی‌های لیگ یک
شهرداری همدان با ثبت هشت تساوی در لیگ یک به رکورد بیشترین مساوی در این مسابقات تا پایان هفته چهاردهم دست یافته است.
آن‌ها تا به اینجا فقط سه برد کسب کرده‌اند و در کنار سه شکست، هشت بار هم به تساوی دست یافته‌اند.
تساوی‌هایی که هر چند باعث جدایی این تیم از جمع مدعیان شده اما بازهم مانع از سقوط آن‌ها به قعرجدول شده است.
هر چند شهرداری در برخی از این مسابقات که به تساوی انجامید، می‌توانست تیم پیروز میدان باشد اما با بی‌دقتی و اشتباهات بازیکنان این مهم از دست رفت تا تیم تحت هدایت طلایی منش روزهای سختی را سپری کنند.
ترافیک تساوی‌های شهرداری در لیگ دسته اول فوتبال کشور باعث شده تا به این تیم لقب "آقای تساوی ها" داده شود.
اما تساوی در هفته پانزدهم مقابل شمس آذرقزوین نمی‌تواند بازهم این تیم را در حاشیه امنیت قرار دهد.
شهرداری همدان امروز(یکشنبه) در هفته پانزدهم لیگ یک فوتبال کشور و از ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج میزبان شمس آذر قزوین است.
شهرداری همدان در حال حاضر با ۱۷ امتیاز در رده دهم جدول قرار گرفته و از دست دادن امتیاز می‌تواند به قیمت سقوط به رده‌های پایین‌تر شود.
شاگردان طلایی منش شاید در صورت برد در بازی مقابل شمس آذر قزوین بتوانند در همان میانه جدول باقی بمانند اما تداوم تساوی یا حتی شکست منجر به وخیم شدن وضعیت این تیم می‌شود.
شهرداری چی‌ها در صورت تساوی رتبه دهمی را از دست می‌دهد و شکست در این دیدار هم اوضاع آن‌ها را نامطلوب خواهد کرد و به قعرجدول نزدیک می‌شوند.
آن‌ها پس از ۹ هفته ناکامی در برد، حالا محکوم به پیروزی در این دیدار خانگی هستند تا بتوانند با شرایط بهتری در میانه جدول به رقابت خود ادامه بدهند.
برد در این مسابقه بسیار حایز اهمیت است و طلایی منش باید به این ناکامی پایان بدهد.
حمایت‌های شهردار همدان از این تیم باعث شده تا توقع از کسب نتایج مطلوب بالا برود و طرفداران این تیم منتظر پیروزی مقابل شمس آذر هستند.
شمس آذر قزوین شرایطی به مراتب نامناسب‌تر از شهرداری در جدول رده‌بندی مسابقات دارد.
این تیم هم اکنون با ۱۴ امتیاز در چهاردهم جدول رده‌بندی مسابقات دارد و فقط با پیروزی در این دیدار می‌تواند جایگاه خود را تغییر دهد.
نماینده قزوین در صورت برد در این دیدار می‌تواند امیدوار به بازگشت به رده‌های میانه جدول باشد، تیمی که هفته قبل در خانه سه بر یک مقابل آرمان گهرسیرجان تن به شکست سنگین داد.
قزوینی‌ها تا به اینجا ۱۷ گل خورده را به ثبت رسانده‌اند که جزو ضعیف‌ترین خط دفاعی تیم‌های حاضر در لیگ یک به شمار می‌رود.
آن‌ها از هفته دهم تاکنون موفق به برد نشده‌اند و همین مساله باعث شده تا به رده‌های پایین‌تر سقوط کنند، تیمی که با ۶ شکست جزو تیم‌های بیشترین آمار باخت در لیگ یک محسوب می‌شوند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن