شهرداری همدان از شکست گریخت

b_150_100_16777215_00_images_stories_shahrdari_shahrdari-hmd2.jpgهفته پانزدهم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور با فرار شهرداری همدان از شکست همراه بود.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا،در این دیدار که عصر امروز یکشنبه در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج برگزار شد، شهرداری همدان با نتیجه ۲ بر ۲ مقابل شمس آذر قزوین متوقف شد.
گل‌های این دیدار را مهدی خلج دقیقه ۴۱ و سیاوش بهرامی ۱+۹۰ برای شهرداری همدان، مهدی محمدی دقیقه ۶۱ و وحید نعمتی دقیقه ۶۹ برای شمس آذر قزوین به ثمر رساندند.
فرهاد امینی به همراه مهرداد نجف یو هاشم خدابنده لو قضاوت این بازی را برعهده داشتند و علی فراهانی از شهرداری همدان در پایان بازی از داور کارت قرمز دریافت کرد.
هفته هاست شهرداری همدان در لیگ یک موفق به برد نشده و و به حداقل امتیاز در هر بازی رضایت داده است.
۱۰ هفته در حسرت برد باعث شده تا شهرداری همدان نه تنها از جمع مدعیان لیگ دسته یک فوتبال کشور فاصله بگیرد بلکه به قعر جدول مسابقات نیز نزدیک شود.
آخرین پیروزی تیم شهرداری همدان در فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال کشور به هفته پنجم مقابل رایکا بابل باز می‌گردد و پس از آن شاگردان "رضا طلایی منش" موفق به کسب برد نشده‌اند.
در دیدار مقابل شمس آذر قزوین شهرداری با ترکیب محمد صابری، مهدی خلج، امیرمحمد نسایی، امیرحسین پورقاسمی، مرتضی کرمی، پیمان حشمتی، میثم زمانی، حسین کاظمی، آرمین طلایی منش، محمد بیرانوند، محمد عباس تبار به میدان رفت.
ترکیب شمس آذر قزوین را نیز میررسول حسینی، وحید نعمتی، کنعان طاهرنژاد، محمدرضا شیرزادی، مهدی محمدی، میثم شاه مکوند زاده، پوریا سرآبادانی، محمد خادمی، فرید امیری، کامبیز دهقانی، عباس عسکری تشکیل دادند.
تیم تحت هدایت طلایی منش بسیار خوش شانس بود که سایر تیم‌های رقیب موفق به برد نشدند تا شهرداری همچنان در همان رتبه دهم باقی بماند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن