پاسی‌ها به دنبال تداوم برد در لیگ ۲

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_pas1400.jpgهفته هجدهم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور پس از ۱۹ روز تعطیلی برگزار می‌شود و پاسی‌ها در خانه میزبان شاهین بندرعامری بوشهر صدرنشین مسابقات هستند.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا، دیدار ۲ تیم فردا /دوشنبه/ پانزدهم فروردین ماه و از ساعت ۲۰: ۱۵ دقیقه به میزبانی ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج آغاز می‌شود.
پاس در آخرین دیدار خود در سال گذشته دیداری جنجالی را مقابل نود ارومیه برگزار کرد و با وجود اینکه در جریان بازی یک بر صفر پیروز میدان شده بود، بازی با دستور داور قطع شد و نیمه تمام به پایان رسید.
حالا پاسی‌ها در تلاش برای روند موفقیت خود در لیگ ۲ و رسیدن به رده‌های بالاتر جدول هستند و اگر این روند را ادامه بدهند، چه بسا به جمع مدعیان برسند.
اگر تیم پاس با رای کمیته انضباطی سه بر صفر مقابل نود ارومیه برنده اعلام شوند، به رده نهم جدول صعود می‌کنند و در شرایط مطلوب قرار خواهند گرفت.
با این حال پیروزی مقابل شاهین بندرعامری هم بسیار حایز اهمیت است چرا که پاس را می‌تواند به نیمه جدول ارتقا داده و فاصله خود را با نیمه اول جدول نزدیک کند.
نبرد انتقامی با صدرنشین جدول
تیم پاس در دور رفت لیگ ۲ مقابل شاهین بندرعامری نتوانست به میدان برود و سه امتیاز شیرین و بی‌دردسر را نصیب حریف جنوبی خود کرد.
این تیم به دلیل مشکلات مالی موفق به سفر به بوشهر نشد و همین مساله در قعرنشینی نماینده همدان بسیار موثر واقع شد و به تداوم ناکامی‌های این تیم انجامید.
اما حالا شرایط متفاوت با نیم فصل اول است و شاگردان سیامک فراهانی با روحیه و توان فنی بسیار مطلوب‌تری به میدان خواهند رفت.
فراهانی در نیم فصل توانست با در اختیار گرفتن چند بازیکن تاثیرگذار، متفاوت با نیم فصل اول تیمش را وارد میدان کند و عملکرد وی در بازی‌های اخیر قابل قبول بوده است.
این بار پاس باید به مصاف تیمی برود که با قرار گرفتن در صدر جدول، بخت اصلی صعود به لیگ یک به شمار می‌رود و با ۳۶ امتیاز بالاتر از سایر حریفان قرار گرفته است.
برد پاس در این بازی می‌تواند پاس را به نیمه نخست جدول نزدیک کند و از خطر سقوط رهایی بدهد هر چند تساوی و شکست نتیجه‌ای تلخ برای شاگردان فراهانی خواهد بود.
بندرعامری تیمی هجومی
شاهین بندرعامری امسال متفاوت از فصل قبل ساخته شده و در ۱۷ بازی اخیر خود صاحب ۱۱ برد، سه تساوی و سه شکست شده است.
این تیم توانسته ۲۶ گل زده را برای خود به ثبت برساند که بهترین خط حمله را به خود اختصاص داده و ۶ امتیاز بیشتر از اسپاد تهران، در صدر ایستاده است.
بندرعامری بیشترین برد و کمترین باخت را در ۱۷ بازی گذشته خود داشته و باعث شده در شرایط مطلوب در گروه ب لیگ دسته ۲ قرار بگیرد.
آن‌ها در صورت ثبت هر نتیجه‌ای مقابل پاس همدان جایگاه صدرنشینی خود را از دست نمی‌دهند و همچنان بخت اول صعود به شمار می‌رود.
البته تساوی یا شکست مقابل پاس بهترین نتیجه برای سایر حریفان برای نزدیک شدن به صدر جدول به شمار می‌رود بنابراین آن‌ها نیز به دنبال حداکثر امتیاز ممکن خواهند بود.
تساوی یا شکست مقابل پاس بهترین نتیجه برای سایر حریفان برای نزدیک شدن به صدر جدول به شمار می‌رود بنابراین آن‌ها نیز به دنبال حداکثر امتیاز ممکن خواهند بود.
شاهینی‌ها پس از برد یک بر صفر مقابل ایمان سبز شیراز در ۲۲ اسفندماه سال گذشته، دیداری را در لیگ ۲ برگزار نکرده‌اند و از شرایط بازی به دور هستند.
همین وضعیت باعث شده تا پاسی‌ها فرصت طلایی را برای برد داشته باشند اگرچه آن‌ها نیز در طول تعطیلات نوروز تنها یک بازی تدارکاتی برگزار کرده‌اند.
برنامه دیدارهای هفته هجدهم
برنامه بازی‌ها و اسامی داوران قضاوت کننده گروه ب لیگ ۲ به شرح زیر است:
دوشنبه ۱۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۱
اترک بجنورد - ون پارس نقش جهان - ساعت ۱۹: ۴۰ - ورزشگاه ۱۹ مهر بجنورد
رئوف سیفی - محمد حمزه‌ای - محمود گل‌محمدی - علی بخشیان - ناظر داوری: مختار مهدوی
شهید قندی یزد - مس نوین کرمان - ساعت ۱۹: ۴۵ - ورزشگاه شهید نصیری یزد
امیرحسین یزدانی - صدرالله صفری - سجاد باباخانی - سعید فولادی - ناظر داوری: موسی الرضا ارغوانی
شهرداری نوشهر - اسپاد تهران - ساعت ۲۰ - ورزشگاه متعاقبا اعلام می‌شود
مجتبی رحیمی - حسن یوسفی صفت - مهدی یوسف زاده - امیرمحمد فتحی نژاد - ناظر داوری: بابک عباسقلی زاده
عقاب تهران - نود ارومیه - ساعت ۲۰ - ورزشگاه متعاقبا اعلام می‌شود
سعید لهراسبی - محمدرضا اخلاقی - متین قیدی - میلاد اصغری - ناظر داوری: ایرج احمدی
فولاد نوین اهواز - خلیج فارس بندرماهشهر - ساعت ۲۰: ۱۰ - ورزشگاه اختصاصی فولاد
ایمان شاه ولی - مجتبی خواجه‌ای - یعقوب صیتی - میلاد رحیم دشتی - ناظر داوری: عبدالرسول استاد زاده
پاس همدان - شاهین بندرعامری - ساعت ۲۰: ۱۵ - ورزشگاه شهید حاجی بابایی همدان
فرزاد منصوری - فرشید ساعدی - جلال محمدی - میلاد کهزادی - ناظر داوری: جمشید دانش مهر

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن