عبور از مس راه فرار پاس همدان از قعر جدول لیگ ۲ فوتبال

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_pas1400.jpgهفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در حالی امروز(پنج‌شنبه پانزدهم اردیبهشت) برگزار می‌شود که پاسی‌ها در دیداری حساس و سرنوشت ساز باید به مصاف مس نوین کرمان بروند.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا، شاگردان فراهانی پس از ۲ هفته دوری اجباری از لیگ ۲ به دلیل کناره گیری گل ریحان البرز، فقط به تمرین پرداختند و اکنون با گذشت نزدیک به ۲۰ روز بار دیگر به کورس مسابقات باز می‌گردند.
تیم پاس در شرایطی در این دیدار حاضر می‌شود که بدون احتساب نتیجه بازی مقابل نود ارومیه که همچنان در انتظار رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هستند، با ۲۲ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار گرفته‌اند.
البته با توجه به مستندات پرونده و اینکه پاسی‌ها تا دقایق پایانی بازی مقابل نود ارومیه یک بر صفر پیش بودند و به دلیل درگیری بازیکنان حریف با داور، این دیدار نیمه تمام ماند، به احتمال فراوان نتیجه بازی سه بر صفر به سود پاس اعلام شود.
پاسی‌ها با احتساب این سه امتیاز ۲۵ امتیازی می‌شوند و تا پایان هفته بیستم به رده نهم جدول صعود خواهند کرد تا در وضعیت بهتری قرار بگیرند.
با این حال بازی این هفته مقابل مس نوین کرمان برای پاس بسیار حایز اهمیت است چرا که با عبور از این تیم می‌توانند جایگاه خود را در میانه جدول تثبیت کنند.
مس نوین، محکوم به امتیاز
اما تیم مس نوین کرمان هم وضعیت مشابه پاس دارد و برای اینکه بتواند از قعرجدول فاصله گرفته و به نقطه امن برسد، باید مقابل پاس به امتیاز دست یابد.
مسی‌ها بازی دور رفت را با نتیجه پرگل ۳ بر ۲ مقابل پاس واگذار کرد و اکنون با شرایط متفاوت‌تر باید در این دیدار حاضر شود.
تساوی مس در هفته بیستم مقابل ون پارس اصفهان باعث شد تا با ۲۴ امتیاز در رده دهم قرار بگیرند و سه امتیاز مقابل پاس می‌تواند آن‌ها را برای بقا در لیگ ۲ تا حد بسیار زیادی امیدوار کند.
رقابت‌های لیگ ۲ به گونه‌ای است که از هر گروه (الف و ب) ۲ تیم سقوط می‌کنند و هم اکنون گل ریحان البرز نخستین تیم سقوط کننده از گروه ب در لیگ ۲ است.
عقاب تهران نیز با ۱۷ امتیاز در خطر سقوط قرار دارد هر چند سایر تیم‌ها نیز نمی‌توانند اطمینان بقا در لیگ ۲ را داشته باشند.
پیروزی مس در بازی مقابل پاس می‌تواند شانس صعود آن‌ها تا رده هشتم را به همراه داشته باشد اما تساوی هم برای این تیم با ارزش خواهد بود هر چند شکست نتیجه خوبی نیست.
پاس در اوج رفاه
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان می‌گوید: امکانات اقامتی و ساختار اداری و پشتیبانی باشگاه را درشان و شایسته نام "پاس همدان" ایجاد کردیم.
حمیدرضا عابری منصور افزود: شاید برای عده‌ای سووال باشد که چه کاری در باشگاه صورت گرفته در حالیکه از نزدیک می‌توان به اقدامات اساسی انجام شده پی برد.
وی اضافه کرد: تمام این اقدامات انجام شده برای رفاه و آرامش اعضای تیم است ضمن اینکه پس از گذشت سال‌ها، ساختار اداری باشگاه نیز در بخش‌های مختلف مدیریتی، اداری، آکادمی، مالی، حقوقی و کانون هواداران ایجاد شد.
وی با قدردانی از زحمات صورت گرفته در کسب نتایج نیم فصل دوم بیان کرد: ۶ بازی سرنوشت ساز در پیش داریم که هر بازی حکم فینال را دارد و در صورت دستیابی به نتایج مطلوب و رضایت بخش، پاداش ویژه پایان فصل را به اعضای تیم اختصاص می‌دهیم.
عابری منصور اضافه کرد: تمام این اقدامات صورت گرفته برای این است که با اتحاد و همدلی پاس را به جایگاه واقعی خود بازگردانیم.
وی با اشاره به امکانات رفاهی باشگاه پاس در سایت اقامتی گفت: بازی‌های ورزشی را برای بازیکنان فراهم کرده‌ایم ضمن اینکه رستوران باشگاه با استخدام سرآشپز و طبخ غذاهای متنوع راه‌اندازی شد.
برنامه هفته بیستم و یکم
پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱
اسپاد تهران - ون پارس اصفهان - ساعت ۱۷- ورزشگاه امام رضا (ع) تهران
سید ابراهیم موسوی - علیرضا طاهری - مهران عکاشه - وحید بابش - ناظر داوری: بابک وسیله بر
مهیار ایمان سبزفارس - فولادنوین اهواز - ساعت ۱۸ - ورزشگاه دستغیب شیراز
عقیل جهانبازی - حمیدرضا سرتاج - عباس عسگری - علی کعبی - ناظر داوری: مجید روغنی
خلیج فارس ماهشهر - شهیدقندی یزد - ساعت ۱۹: ۱۵ - ورزشگاه شهدا ماهشهر
رضا درویش نصب - غلامرضا محمدی - علیرضا شعرانی - مجتبی کرمی - ناظر داوری: مهدی پاکزاد
پاس همدان - مس نوین کرمان - ساعت ۱۹: ۲۰ - ورزشگاه حاجی بابایی    همدان
جواد نصراللهی - سعید باهنر - محسن محمدی - امیرحسین صادقی - ناظر داوری: جمشید دانش مهر
نود ارومیه - اترک بجنورد - ساعت ۱۹: ۴۵ - ورزشگاه باکری ارومیه
یاسرخانفام - فرید شرفی - کیوان علینژادیان - سعید ایران نژاد - ناظر داوری: ایرج امین فر
شاهین بندرعامری - شهرداری نوشهر - ساعت ۲۰ - ورزشگاه مهدوی بوشهر
حسین حیدری - مرتضی جمال زاده - اکبر نوروز علی - رسول شهیدی - ناظر داوری: محمدرضا امینی

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن