مصاف سردارزند با پرسپولیس تهران/ فوتبال ملایر به آرامش رسید

b_150_100_16777215_00_images_169266377.jpgتیم فوتبال سردارزند ملایر در حالی فردا /جمعه/ دیداری دوستانه را مقابل پرسپولیس تهران برگزار می‌کند که طی روزهای گذشته حواشی فراوان داشت.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا، با خرید امتیاز دسته سومی علم و ادب همدان و ایجاد باشگاه فرهنگی ورزشی "سردار زند" از سوی ملایری‌ها، پس از ۱۵ سال رکود از فوتبال باشگاهی این شهرستان رخت بست.
شهرستانی که روزگاری با تیم‌هایی نظیر آموزش و پرورش و سرباز جزو مدعیان لیگ‌های استان همدان بود و حتی ۲ بار در لیگ سه کشور تیمداری کرد اما در نهایت به جهت نبود زیرساخت باشگاه داری و مشکلات مالی منحل شد.
حالا ملایری‌ها بار دیگر دست به کار شده‌اند تا با حضور در لیگ سه کشور، شور و هیجان را به فوتبالدوستان این شهر هدیه بدهند.
هر چند در روزهای اخیر برخی مشکلات باعث ایجاد تنش و حاشیه در این باشگاه شد تا جایی که کوروش برمک سرمربی مطرح سردارزند ملایر سکوتش را شکست و فریادهای او شوک اثرگذار را در مسئولان ایجاد کرد تا به حل و فصل مشکلات اقدام کنند.
کوروش برمک چهره شناخته شده فوتبال کشور هدایت تیم سردار زند ملایر در لیگ دسته سوم کشور را برعهده دارد، ستاره سابق در لیگ آزادگان که با به ‌ثمر رساندن ۱۴ گل برای تراکتورسازی آقای گل لیگ شد و سابقه بازی در تیم‌های پرسپولیس، تراکتورسازی، کشاورز، پاس تهران، فولاد خوزستان، پیکان تهران و مس کرمان را دارد.
تیم تحت هدایت برمک در روزهای اخیر دستخوش حواشی بود، از اسکان گرفته تا هزینه‌های درون تیمی آن‌ها با مشکل مواجه شد اما تلاش‌های این مربی جواب داد و اکنون سردارزند ملایر در ساحل آرامش به تمرین و آماده‌سازی می‌پردازد.
سرمربی سردار زندملایر در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: خوشبختانه دغدغه‌های تیم به حداقل رسیده و فردا در دیداری دوستانه در یکی از زمین‌های چمن ورزشگاه آزادی تهران به مصاف پرسپولیس خواهیم رفت.
«کوروش برمک» افزود: بازی با پرسپولیس محک خوبی برای شاگردانم خواهد بود ضمن اینکه نقاط ضعف و قوت تیم را به خوبی می‌توانیم شناسایی کنیم.
سرمربی سردارزند ملایر: بازی با پرسپولیس محک خوبی برای شاگردانم خواهد بود ضمن اینکه نقاط ضعف و قوت تیم را به خوبی می‌توانیم شناسایی کنیم.
وی اضافه کرد: روز گذشته نیز اسامی ۱۷ بازیکن را در سامانه ثبت مشخصات بازیکنان وارد کردیم تا حضورمان در لیگ دسته سه فوتبال کشور قطعی شود.
وی یادآور شد: هم اکنون در تهران اسکان ۴۸ ساعته داریم تا فردا با شرایط روحی و آمادگی مناسب مقابل تیم لیگ برتری پرسپولیس در بازی دوستانه به میدان برویم.
مدعی لیگ سه هستیم
سرمربی تیم سردارزند ملایر معتقد است که تیمی مدعی را برای حضور قدرتمند در لیگ دسته سوم فوتبال کشور تشکیل داده است.
برمک افزود: با تلاش کادر فنی توانسته‌ایم بازیکنان مدنظر را جذب کنیم و اطمینان دارم اگر مشکل خاصی ایجاد نشود، مدعی صعود خواهیم بود.
وی با تاکید بر اینکه حمایت همه جانبه و به موقع مسئولان اجرایی شهرستان ملایر تاثیر مستقیم در موفقیت تیم سردارزند خواهد داشت، گفت: این تیم پس از سال‌ها افول فوتبال در این شهر تشکیل شده و می‌تواند به برند ورزش این شهر تبدیل شود.
برمک با تاکید بر اینکه حمایت همه جانبه و به موقع مسوولان اجرایی شهرستان ملایر تاثیر مستقیم در موفقیت تیم سردارزند خواهد داشت، گفت: این تیم پس از سال‌ها افول فوتبال در این شهر تشکیل شده و می‌تواند به برند ورزش این شهر تبدیل شود.
سرمربی سردار زند ملایر بیان کرد: تا زمان قانونی در نقل و انتقالات نسبت به تکمیل کادر فنی و بازیکنان اقدام می‌کنیم و از نفرات جذب شده نیز رضایت دارم.
وی یادآور شد: زیرساخت‌های لازم برای تیمداری سردارزند در لیگ سه فراهم شده و در صورت حمایت مسئولان، این توانایی وجود دارد که در صف اول فوتبال کشور رقابت کند.
اتکا به توانمندی مربیان بومی
کوروش برمک از همان شروع به کارش در تیم سردارزند ملایر آمادگی خود را برای همکاری با مربیان مستعد و بومی این شهرستان اعلام کرد.
وی در نخستین اقدام مربیان باتجربه فوتبال ملایر را در کادر فنی تیمش قرار داد تا ظرفیت مربیان این شهرستان نیز نادیده گرفته نشود.
برمک معتقد است که ملایر از مربیان فوتبال توانمند برخوردار است و کادر فنی وی نیز چکیده‌ای از بهترین مربیان این شهرستان به شمار می‌رود.
وی بیان کرد: کادر فنی متحد و همدلی را کنار یکدیگر داریم که ساعت‌ها برای آماده‌سازی تیم وقت می‌گذارند و با همین نفرات در لیگ شرکت می‌کنیم.
وی با اشاره به اینکه ورزشگاه پنج هزار نفری شهید روحیان ملایر میزبان سردارزند در لیگ سه خواهد بود، خاطرنشان کرد: از ورزشگاه تختی نیز به عنوان زمین شماره ۲ استفاده می‌کنیم.
برمک با تاکید بر اینکه نام تیمش سردار زند ملایر است، اظهار داشت: این نام را در فدراسیون به ثبت رسانده‌ایم و با همین عنوان در لیگ سه شرکت می‌کنیم.
تیم سردارزند ملایر در دور مقدماتی گروه سوم لیگ دسته سه فوتبال کشور با تیم‌های یاران زیست سبز تبریز، میثاق ارومیه، مقاومت تهران، عقاب تبریز، داماش تهران، پیشگامان فنون تهران، پیام زیدی کاشان، آرتیمان ایرانیان خمین، الماس تازه آباد چاف، وحدت رودبار، نماینده آذربایجان غربی و نماینده کردستان هم گروه است.
این تیم در هفته نخست رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال کشور شنبه هفتم آبان ماه در ورزشگاه شهید روحیان ملایر میزبان الماس تازه آباد چاف خواهد بود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن