سقوط تیم فوتبال شهرداری همدان به رتبه نهم جدول لیگ آزادگان

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_shahrdari1401.jpgتیم شهرداری همدان با تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر حذف امید وحدت خراسان رضوی از لیگ آزادگان، به رتبه نهم جدول رده‌بندی سقوط کرد.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا، شهرداری همدان که در هفته چهارم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور توانسته بود با هفت گل مقابل امید وحدت به برتری دست یابد، حالا با رای کمیته انضباطی مبنی بر حذف نماینده مشهد از این مسابقات، نتیجه ثبت شده نیز در جدول محاسبه نخواهد شد.
به این ترتیب تیم شهرداری همدان که پیش از این در جمع مدعیان صعود در لیگ یک قرار داشت، با کسب امتیاز بازی مقابل امید وحدت به رده نهم جدول سقوط کرد.
البته مشابه همین وضعیت برای سایر تیم‌ها نیز به وجود آمد و باعث شد تا جدول رده‌بندی مسابقات دستخوش تغییرات گسترده شود.
شهرداری چی‌ها از ۱۱ بازی صاحب چهار برد، پنج تساوی و ۲ باخت هستند و با هشت گل زده، چهار گل خورده و تفاضل گل مثبت چهار و با ۱۷ امتیاز در رتبه نهم قرار گرفتند.
فاصله امتیازی شاگردان احمد جمشیدیان با صدر جدول هفت امتیاز، تیم دوم چهار امتیاز و تیم سوم نیز سه امتیاز است.
بازیکنان شهرداری همدان شنبه ۲۱ آبان ماه جاری در شرایطی میزبان شهرداری آستارا هستند که در صورت پیروزی در این مسابقه می‌توانند بازهم به رده‌های بالای جدول صعود کنند.
این تیم تا به اینجا یکی از بهترین‌ها در کمترین گل خورده و کمترین شکست هستند و می‌توانند جایگاه از دست رفته را جبران کنند.
به این ترتیب با کنار گذاشتن امیدوحدت مشهد، ادامه مسابقات لیگ یک با ۱۷ تیم دنبال می‌شود و در پایان فصل جاری، از بین این تیم‌ها، ۲ تیم برتر به لیگ برتر و تیم قعرنشین راهی لیگ دسته ۲ خواهد شد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن