لیگ برتر فوتبال همدان/ شکست صدرنشین رقابت در بالای جدول را حساس کرد

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_Setaresorkh.jpgرقابت‌های لیگ برتر فوتبال استان همدان برای مشخص شدن تیم قهرمان به اوج خود رسیده و شکست ستاره سرخ تویسرکان صدرنشین جدول به حساسیت این مسابقات افزوده است.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا، در هفته دوازدهم این مسابقات ۲ تیم انتهای جدولی مهر همدان و شهرداری مریانج در ورزشگاه شهید شمسی پور همدان به مصاف هم رفتند که تیم مهر موفق شد با گل‌های مهدی قلی زاده در دقیقه ۵۸ و جمال شکری در دقیقه ۸۹ میهمان خود را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد.
این برد باعث شد تا تیم مهر با ۱۱ امتیاز به طور موقت از منطقه سقوط فاصله بگیرد ضمن اینکه شهرداری مریانج نیز قعرنشین باقی ماند.
در دیگر بازی این هفته عقاب الوند اسدآباد در ورزشگاه علیمرادیان نهاوند با ۲ گل حامد مولوی در دقایق ۲۱ و ۶۰ مقابل شهدای جورقان به برتری ۲ بر یک دست یافت و تک گل شهدای جورقان را فرهاد قاسمی در دقیقه ۴۸ به ثمر رساند.
عقاب الوند با این برد ۲۰ امتیازی شد و با قرار گرفتن در رتبه چهارم جدول، فاصله خود را با صدر به ۲ امتیاز کاهش داد اما شهدای جورقان نیز پنج امتیاز در جمع گزینه‌های سقوط قرار گرفت.
شکست صدرنشین در همدان
در حساس‌ترین دیدار این هفته نیز ۲ تیم رده سومی و صدر جدولی الوند نوین و ستاره سرخ تویسرکان در ورزشگاه شهید شمسی پور همدان به مصاف هم رفتند که تیم الوند نوین با گل‌های محمد اصلانی در دقیقه ۴۵ و بهنام رسولی در دقیقه ۶۷ با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسید.
ستاره سرخ با این شکست هر چند در صدر جدول باقی ماند اما فاصله امتیازی این تیم با سایر مدعیان قهرمانی کاهش یافت ضمن اینکه الوند نوین نیز ۲۱ امتیاز به رده دوم جدول صعود کرد.
در پرگل‌ترین بازی هفته ۲ تیم نهاوندی یاران داریوش و پاسارگاد نوین در ورزشگاه علیمرادیان به مصاف هم رفتند که پاسارگاد نوین سه بر ۲ به برتری رسید.
برای یاران داریوش احمد سیاهوشی در دقیقه ۳۰ و محمد صفدری در دقیقه ۷۷ گلزنی کردند و گل‌های پاسارگاد نوین را محمد خزایی در دقیقه ۶، علی اکبر احمدوند در دقیقه ۲۴ و امید ظفری در دقیقه ۷۰به ثمر رساندند.
پاسارگاد نوین با این برد ۱۹ امتیازی شد و در رتبه پنجم ایستاد و یاران داریوش با این شکست و ۱۵ امتیاز در همان رتبه ششم باقی ماند.
همچنین تیم ذوب و فلزات بهار این هفته با قرعه استراحت روبه رو بود و با ۲۰ امتیاز در جایگاه سوم جدول موقعیت خود را حفظ کرده است.
رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ برتر استان همدان پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار خواهد شد که الوند نوین به مصاف مهر خواهد رفت، ستاره سرخ پذیرای یاران داریوش است، ذوب و فلزات میزبان عقاب الوند اسدآباد خواهد بود، شهدای جورقان و شهرداری مریانج، تقابل پایین جدولی‌ها را برگزار می‌کنند و پاسارگاد نوین این هفته استراحت خواهد داشت.
به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم‌های داریوش، پاسارگاد نوین و گرین‌کشاورز نهاوند، الوند نوین، مهر و شهدای جورقان همدان، ذوب‌فلزات بهار، شهرداری مریانج، ستاره‌سرخ تویسرکان و عقاب‌الوند شهرستان اسدآباد فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته برتر فوتبال استان همدان را تشکیل می‌دهند.
تیم برتر این مسابقات به رقابت‌های لیگ دسته سه فوتبال کشور راه خواهد یافت ضمن اینکه فصل گذشته تیم علم و ادب موفق به کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال استان همدان شد اما به دلیل مشکلات مالی امتیاز این تیم به شهرستان ملایر فروخته شد تا سردارزند ملایر نماینده این فصل استان همدان در لیگ دسته سه کشور باشد.
هم اکنون استان همدان دارای یک نماینده در لیگ یک، یک نماینده در لیگ ۲ و یک نماینده در لیگ دسته سه فوتبال کشور است.
استان همدان ۱۰۰ تیم فوتبال در رده‌های سنی مختلف دارد و ۱۰ هزار فوتبالیست در سطح شهرستان‌های این استان فعالیت می‌کنند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن