تیم کاسپین بابل به مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال کشور صعود کرد

b_150_100_16777215_00_images_157177102179581816218762495988018710550.jpgتیم دریای کاسپین بابل با عبور از شهرداری همدان به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور صعود کرد.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا، در این دیدار که عصر چهارشنبه در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور به میزبانی ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج برگزار شد، ۲ تیم در وقت معمولی بازی به تساوی یک بر یک دست یافتند.
پارسا چهاردولی بازیکن بومی و مستعد همدانی در دقیقه چهار برای شهرداری گلزنی کرد اما این گل در دقیقه ۲۹ نیمه نخست با گلزنی امیرمحمد منصف برای دریای بابل جبران شد.
۲ تیم در نیمه دوم بازی با وجود موقعیت‌های گلزنی به همان تساوی یک بر یک بسنده کردند تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود و در پایان ۱۲۰ دقیقه تلاش، کار به ضربات پنالتی کشیده شد.
پرویز کریمی دروازه بان باتجربه و کهنه کار شهرداری همدان که تبحر خاص در مهار ضربات پنالتی دارد، در این مسابقه نیز موفق به دفع سه ضربه تیم حریف شد.
بی دقتی بازیکنان شهرداری همدان در ضربات پنالتی باعث شد تا چهار ضربه این تیم هدر برود و در نهایت شاگردان احمد جمشیدیان هشت بر هفت این بازی را واگذار و وداع زودهنگام از جام حذفی فوتبال کشور داشته باشند.
جمشیدیان یکبار نیز همراه با تیم پاس در مرحله پلی آف لیگ دسته دوم فوتبال کشور در همین ورزشگاه حاجی بابایی مقابل شهرداری آستارا در ضربات پنالتی مغلوب شد تا تیمش موفق به صعود نشود.
دریای بابل با این پیروزی، برای نخستین بار گام به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور گذاشت.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن