نبرد سرنوشت ساز جوانان شهرداری همدان در یک قدمی لیگ برتر فوتبال کشور

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_javananshahrdari1400.jpgتیم شهرداری همدان در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور در حالی امروز /سه شنبه/ میزبان مس رفسنجان است که پیروزی در این مسابقه با اختلاف بیش از یک گل، موجب صعود تاریخی آن‌ها به لیگ برتر می‌شود.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا، شاگردان محمد رضا کیانی در دور رفت این مسابقه به میزبانی شهر رفسنجان تن به شکست یک بر صفر دادند و اکنون محکوم به پیروزی قاطعانه هستند.
نماینده همدان در صورتی که در این دیدار یک بر صفر به پیروزی برسد، کار به وقت اضافه و در نهایت ضربات پنالتی می‌کشد اما پیروزی با اختلاف ۲ گل، شهرداری را روانه لیگ برتر می‌کند و البته تساوی و یا شکست شهرداری در این دیدار منجر به صعود مس رفسنجان می‌شود.
جوانان شهرداری همدان انتظار دارند با حمایت تماشاگران فوتبال دوست بتوانند امروز با عبور از سد مس رفسنجان، جشن صعود خود را در ورزشگاه شهید شمسی پور برپا کنند.
شاگردان محمدرضا کیانی بی‌صبرانه منتظر حضور گسترده تماشاگران در این دیدار هستند و امیدواریم بازیکنان متعصب و مستعد بومی همدان بتوانند برابر تیم میلیاردی مس رفسنجان که هشت بازیکن غیربومی و سه بازیکن ملی پوش را در اختیار دارد، به برتری برسند.
در انتظار شکستن طلسم ۱۸ ساله
حضور در لیگ برتر کشور سال هاست که رویای استعدادهای جوان فوتبال استان همدان به شمار می‌رود و هنوز تحقق نیافته است.
تیم شهرداری همدان با صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور، در یک قدمی صعود به لیگ برتر و شکست طلسم ۱۸ ساله هستند.
هم اکنون در نیمه نهایی لیگ دسته یک جوانان کشور تیم پیروز در مجموع ۲ بازی رفت و برگشت علاوه بر حضور در فینال مسابقات، جواز حضور در لیگ برتر فصل آینده را کسب می‌کند.
فوتبال همدان ۱۸ سال قبل با تیم بهزیستی در لیگ برتر جوانان کشور حضور داشت و از آن زمان تاکنون هیچ تیمی از این استان موفق به کسب سهمیه نشده است.
محمد نوری، سعید صدری، علی جعفری نوذر، مهدی درویشی، ابوالفضل چهاردولی، مهرداد قراگوزلو، آرمین ملک محمدی، یاسین صمدی، بردیا قلی نژاد، جابرداودی نژاد، محمدمهدی سحری، مرتضی صفری، امیرحسین صباحی، محمد رضا یارمطاقلو، ایمان شکوری راد، محمد مهدی یاری و عباس کوهی بازیکنان مستعد شهرداری همدان هستند که بی‌صبرانه برای تحقق این رویای طلایی آماده نبرد جانانه در بازی امروز هستند.
محکوم به برد هستیم
سرمربی تیم جوانان شهرداری همدان با قدردانی از تلاش شاگردانش گفت: بازی‌های حساسی امروز در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ یک جوانان پیش رو داریم که امیدوارم بتوانیم پیروز میدان باشیم.
محمدرضا کیانی افزود: هدف ما صعود به لیگ برتر فوتبال کشور است و با حمایت مسئولان و انگیزه خوب بازیکنان می‌خواهیم به این مهم پس از سال‌ها دست یابیم.
وی با اشاره به اینکه فوتبال همدان شایسته حضور در لیگ برتر جوانان کشور است، گفت: استعدادهای خوبی در این رده سنی داریم که می‌توانند آینده درخشانی را برای فوتبال استان همدان در سطح کشور ایجاد کنند.
کیانی با اشاره به اینکه در بازی رفت مقابل مس رفسنجان، قضاوت داور مسابقه منصفانه نبود، افزود: ۹۰ دقیقه فرصت داریم تا حق خود را در زمین از تیم حریف دریافت کنیم.
سرمربی جوانان شهرداری همدان خاطرنشان کرد: نمی‌خواهیم در دیدار خانگی صعود را به حریف تقدیم کنیم و شاگردانم این توانایی را دارند که در همان ۹۰ دقیقه نتیجه را به سود خود رقم بزنند.
تیم شهرداری همدان امروز سه شنبه نهم اسفندماه جاری در بازی دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ دسته اول فوتبال کشور میزبان مس رفسنجان است.
این دیدار عصر امروز در ورزشگاه شهید شمسی پور همدان آغاز خواهد شد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن